Blondestar skrev:Evergreen är som Dif. Dominerade förut, men spelar numera i andraligan.
Happy time i Nhmr är riktigt bra. På tal om den pizzerian minns jag när jag i 6an var där på "avslutningsmiddag". Flugorna förökade sig på bordet... Men annars bara bra minnen.

Bodde några år både i Nhammar och Taberg och minns pizzeriorna där med enbart dåliga minnen.
Röda Huset som brann ner ja pizzorna var brända och såsen ja ni vill inte veta vad de blandade i sin.
Tigris som kallats för Flygochfis p.g.a att det är flertalet som fått magproblem efter deras pizzor.
Nova och Happy Time lite billiga syltor som haft problem med ska vi kalla det för små husdjur.
Evergreen pratas det om och de har tappat allt. Helt under isen.
Gamla Torpagrillen kommer ngn ihåg den? Först i stan med Kebab!!!Finns ej längre
Eller Valentino som var först med hembakat bröd?
Michelangelo var en favoritpizzeria där många studenter käkade lunch istället för på gamla Munksjöskolan.
Campino och 12:an klassiker.
Gamla Roma som försvann men uppstod flera år senare med ny ägare.
Gamla Alcamo med den stora farbrorn och hans smala fru som karvade långa kebablängder till "rullen" Såldes sen till grabbarna som höjde upp den till stans bästa. Sålde den och ngn av bröderna flyttade till Sthlm och öppnade krog i Gamla Stan. Ngn startade Prima. Sen är jag osäker på om ngn av bröderna tog över pizzerian i Habo.
Lite nostalgisnack.
Men jag är helnöjd med 95:an i Habo men försöker fortfarande att införa lite andra alternativ på menyn.