Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
shitkicker skrev:Kommer inte hända så släpp det.
mordy skrev:Jag må ha roastat Gunnar förra året, men han ser bra mycket bättre ut än Ortio såhär långt!
lejacques skrev:Ändå bra att lagbygget synas så här tidigt på säsongen. Det har känts lite spretigt och obalanserat på sina håll. Märks tydligt nu.
Farzan skrev:lejacques skrev:Ändå bra att lagbygget synas så här tidigt på säsongen. Det har känts lite spretigt och obalanserat på sina håll. Märks tydligt nu.
Laget klarade av att synas, tycker jag.
HV-supportern skrev:mordy skrev:Jag må ha roastat Gunnar förra året, men han ser bra mycket bättre ut än Ortio såhär långt!
Ortio ser sanslöst ringrostig ut, på träningar samt i premiärmatchen. Trodde vi hade värvat en given förstamålvakt. Han måste hitta formen snabbt. Det är inte bara att trycka på en knapp när SHL drar igång. Som det ser ut idag hade jag startat Gunnar.
mordy skrev:HV-supportern skrev:mordy skrev:Jag må ha roastat Gunnar förra året, men han ser bra mycket bättre ut än Ortio såhär långt!
Ortio ser sanslöst ringrostig ut, på träningar samt i premiärmatchen. Trodde vi hade värvat en given förstamålvakt. Han måste hitta formen snabbt. Det är inte bara att trycka på en knapp när SHL drar igång. Som det ser ut idag hade jag startat Gunnar.
Håller helt med... Kan nästan tycka att vi borde haft kvar Larsson och Gunnar, kört Gunnar som första och sen träna upp Larsson ordentligt då han är riktigt lovande för framtiden
mordy skrev:HV-supportern skrev:mordy skrev:Jag må ha roastat Gunnar förra året, men han ser bra mycket bättre ut än Ortio såhär långt!
Håller helt med... Kan nästan tycka att vi borde haft kvar Larsson och Gunnar, kört Gunnar som första och sen träna upp Larsson ordentligt då han är riktigt lovande för framtiden
lejacques skrev:Nog för att glaset är halvfullt här hemma. Men att man skulle behållt Filip Larsson på bekostnad av Ortio...
Kommer bli kanon med Ortio. Antingen kommer han vara given etta eller så kommer konkurrensen (som finns pga att vi tagit in Ortio) sporra Gunnar till att ta över förstaspaden.
Känner mig så här efter två träningsmatcher rätt nöjd med målvaktsparet.
lejacques skrev:Nog för att glaset är halvfullt här hemma. Men att man skulle behållt Filip Larsson på bekostnad av Ortio...
Kommer bli kanon med Ortio. Antingen kommer han vara given etta eller så kommer konkurrensen (som finns pga att vi tagit in Ortio) sporra Gunnar till att ta över förstaspaden.
Känner mig så här efter två träningsmatcher rätt nöjd med målvaktsparet.
lejacques skrev:Sista skrev jag mer för att visa på det absurda i att döma ut Ortio och hävda att Gunnar kommer vara given etta. I mina ögon är läget detsamma som för en vecka sedan. Vi hade då ett på pappret bra målvaktspar. Vi har det fortsatt. Just vad gäller målvakter är det helt omöjligt att dra några slutsatser baserat på två matcher.
lejacques skrev:Sista skrev jag mer för att visa på det absurda i att döma ut Ortio och hävda att Gunnar kommer vara given etta. I mina ögon är läget detsamma som för en vecka sedan. Vi hade då ett på pappret bra målvaktspar. Vi har det fortsatt. Just vad gäller målvakter är det helt omöjligt att dra några slutsatser baserat på två matcher.
Wildzide skrev:Många som gnäller på Foppa. Han hade 2 assist igår och en stolpträff. Bäst på plan enligt mig.
15:48 skrev:lejacques skrev:Sista skrev jag mer för att visa på det absurda i att döma ut Ortio och hävda att Gunnar kommer vara given etta. I mina ögon är läget detsamma som för en vecka sedan. Vi hade då ett på pappret bra målvaktspar. Vi har det fortsatt. Just vad gäller målvakter är det helt omöjligt att dra några slutsatser baserat på två matcher.lejacques skrev:Sista skrev jag mer för att visa på det absurda i att döma ut Ortio och hävda att Gunnar kommer vara given etta. I mina ögon är läget detsamma som för en vecka sedan. Vi hade då ett på pappret bra målvaktspar. Vi har det fortsatt. Just vad gäller målvakter är det helt omöjligt att dra några slutsatser baserat på två matcher.
Håller med. Paret är mycket bra på pappret. Bara att en av dom hunnit visa det i praktiken ännu. Ortios tid kommer.
Såg för övrigt bara delar av tredje perioden idag. Vigneault som jag bland annat har hypat har inte visat så mycket hittills av det jag sett. Får hoppas han växer in i det precis som Ortio.
Henke67 skrev:Diabolics
Här inne är det Crille, Shitkicker och Dovahkiin som i denna matchen varit (i mina ögon) onödigt negativa om Foppis.
(Jag säger inget om ditt eget inlägg förra matchen)
Sedan gör jag en halv pudel och erkänner att jag trålat grumligt vatten på ansiktsboken. (Det borde jag inte låtit påverka mig...)
Så forumet är nog inte riktigt så negativa som jag upplevde.
// Henrik
Henke67 skrev:Diabolics
Här inne är det Crille, Shitkicker och Dovahkiin som i denna matchen varit (i mina ögon) onödigt negativa om Foppis.
(Jag säger inget om ditt eget inlägg förra matchen)
Sedan gör jag en halv pudel och erkänner att jag trålat grumligt vatten på ansiktsboken. (Det borde jag inte låtit påverka mig...)
Så forumet är nog inte riktigt så negativa som jag upplevde.
// Henrik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster