Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Jompii skrev:Nu kom dock Jönsson och satte sig ett par stolar bredvid mig
Jompii skrev:Mjoo jag vet, det är bara att kolla Timpans twitter, en riktig stalker
Det är väl ca 500 på läktaren varav ca 70% är scouter.
TimpanHV71 skrev:Jompii skrev:Mjoo jag vet, det är bara att kolla Timpans twitter, en riktig stalker
Vavavavaavavava???![]()
sirWard vet inte vad "twitter" är för något!
Ska du på matcherna imorgon? Kan kanske ta ett snack och snacka hockeyhockeyhockey?
TimpanHV71 skrev:Jompii skrev:Mjoo jag vet, det är bara att kolla Timpans twitter, en riktig stalker
Vavavavaavavava???![]()
Jompii skrev:Haha, ta det lugnt nu
Klart jag vet att du inte stalkade Jörgen, det var ett skämt..Men nu vet jag att vissa inte tål att skämtas med/om.
Btw, Jag vet att du alltid sitter där du satt idag (även på J20-matcherna). Sedan så är Tom Hlinder en ishockeyspelare, Tommy Hlinder är läkare på Ryhov...
Jompii skrev:Du hörde väl antagligen Jörgen säga det...OBS! Jag skämtade.
Sen så tycker jag faktiskt att min lilla historia var förjävla rolig, någon annan?
Det är ju ganska uppenbart att jag skämtar om ni frågar mig. JAg tycker även inte att det var något påhopp direkt.Du förstår snabbt att du måste gömma dig för att Jörgen inte ska upptäcka dig. Du väljer därför att diskret lägga dig i fosterställning i ett hörn och vänta tills att Jörgen har gått och satt sig på läktaren.
När matchen väl är slut så är du så "hög på Jörgen" att du tvingas att besöka sjukhuset. Väl där så får du träffa din personliga läkare, Tommy Hlinder, som ger dig den behandling som du behöver. En kvart senare vaknar du upp hemma.
Jompii skrev: Om det nu är så att moderatorer/administratörer måste vara "lite finare" när de skriver så får gärna Dekman eller Simon ta bort mig som moderator.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster