Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Han är väl vald som ordförande eftersom han är klubbdirektör i HV?
Svårt att se hur man ska vilja ha en ordförande som är helt frånkopplad elithockeyn.
Erdball skrev:Agne gjorde totalt bort sig att ge Hult förlängt med tre år och sen inte hanterat krisen detta år, kommer kosta honom jobbet. Men vad som skrivs här på forumet är patetiskt.
Erdball skrev:Agne gjorde totalt bort sig att ge Hult förlängt med tre år och sen inte hanterat krisen detta år, kommer kosta honom jobbet. Men vad som skrivs här på forumet är patetiskt.
Diabolics skrev:Erdball skrev:Jag vill inte skriva något på din näsa, men du får gärna redogöra för vad, förutom det ovan nämnda övertramp, som är patetiskt?
magnus b skrev:Ta detta rykte med en stor nypa salt. För det kommer inte genom mina vanliga källor. Men Agne har styrt lite väl mycket i HV. Haft fingrarna i spelsystem, nyförvärv etc. Bakbundit Hult och #76, de har lagt fram spelarförslag som Agne sen bestämt. Så Agne har enligt detta rykte haft väldigt stor del i all skit.
Samma källa berättade att Samuelsson accepterade jobbet pga att man gick med på en massa krav han hade om hur sporten ska styras. HV kommer ställa ett SHL lag på isen nästa år i HA. Att höra detta kändes bra.
Som sagt detta är ett rykte som jag inte kan bestämma sanningshalten på. Jag delger bara vad jag hört.
Efter årsmötet i Juli kan jag berätta vem min vanliga källa är. Go figure
magnus b skrev:Ta detta rykte med en stor nypa salt. För det kommer inte genom mina vanliga källor. Men Agne har styrt lite väl mycket i HV. Haft fingrarna i spelsystem, nyförvärv etc. Bakbundit Hult och #76, de har lagt fram spelarförslag som Agne sen bestämt. Så Agne har enligt detta rykte haft väldigt stor del i all skit.
Samma källa berättade att Samuelsson accepterade jobbet pga att man gick med på en massa krav han hade om hur sporten ska styras. HV kommer ställa ett SHL lag på isen nästa år i HA. Att höra detta kändes bra.
Som sagt detta är ett rykte som jag inte kan bestämma sanningshalten på. Jag delger bara vad jag hört.
Efter årsmötet i Juli kan jag berätta vem min vanliga källa är. Go figure
Quila skrev: Skärpning i tråden! Alldeles för mycket spekulationer utan substans för att detta ska vara okej. Rensning pågår.
Sir Ward skrev:Quila skrev: Skärpning i tråden! Alldeles för mycket spekulationer utan substans för att detta ska vara okej. Rensning pågår.
Så ni bestämde att radera halva trådens inlägg? Inkl mina, fan ett rån.
Jaja, har ju själv varit moderator i typ 8 år och hade gjort samma sak. 1-0 till dig Quila
CROHB skrev:Michael Campese klubbdirektör i Brynäs ryktas få sparken i veckan. Han lyckades med genidraget att ta in Boumedienne / Ekman utan sportchefens vetskap och Brynäs lyckades stanna kvar i SHL troligen pga detta. Handlingskraft vid rätt tillfälle minst sagt. Som om att Agne slänger in typ Ulf Dahlén och Fredrik Olausson i HV båset veckan innan kvalet utan Hults vetskap och HV hänger kvar, ett genidrag de luxe.
Då var det ju ett ännu större fiasko att HV hamnade i Play Out än Brynäs.
Trots det får han, Campese, sparken från Brynäs, just saying.
mondrian skrev:CROHB skrev:Michael Campese klubbdirektör i Brynäs ryktas få sparken i veckan. Han lyckades med genidraget att ta in Boumedienne / Ekman utan sportchefens vetskap och Brynäs lyckades stanna kvar i SHL troligen pga detta. Handlingskraft vid rätt tillfälle minst sagt. Som om att Agne slänger in typ Ulf Dahlén och Fredrik Olausson i HV båset veckan innan kvalet utan Hults vetskap och HV hänger kvar, ett genidrag de luxe.
Vad vet du om orsakerna till att Campese möjligen får sparken, just asking?
Rätt trött på ditt gnäll om Agne o Hult, just saying.
CROHB skrev:Michael Campese klubbdirektör i Brynäs ryktas få sparken i veckan. Han lyckades med genidraget att ta in Boumedienne / Ekman utan sportchefens vetskap och Brynäs lyckades stanna kvar i SHL troligen pga detta. Handlingskraft vid rätt tillfälle minst sagt. Som om att Agne slänger in typ Ulf Dahlén och Fredrik Olausson i HV båset veckan innan kvalet utan Hults vetskap och HV hänger kvar, ett genidrag de luxe.
justus3 skrev:Klubbdirektören kan ägna sig åt andra saker som hen är bättre på.
HV-supportern skrev:Denny Eriksson var både klubbdirektör och sportchef. Det funkade alldeles utmärkt.
justus3 skrev:Denny åt, sov, skett och jobbade dygnet runt. Det funkar inte så idag.
shitkicker skrev:Good riddance! Kommer aldrig att vara saknad och kommer alltid bli ihågkommen som en av de personligen ansvariga för HVs totala förfall! Hoppas aldrig att jag får se dig i föreningen igen i någon form eller roll.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster