Legogubbe skrev:Tror ni Hult bli uppkallad på måndag?
Japp det tror jag! För att säga upp Rahm!
Hult ska bära hela ansvaret för detta fiasko, ingen annan!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lejacques skrev:Andersson711 skrev:Man ska vara försiktig med att kritisera unga spelare men Emil Andrae har kostat oss rätt många poäng hittills i år.
Han MÅSTE ner i J-20 nu. Inte alls redo för detta även om han kan bli en gigant i framtiden.
Så länge vi inte har en coach (Nej, Rahm är ingen coach) som kan matcha spelarna rätt kan det aldrig bli skillnad.
Kan nog vara en poäng att låta honom spela lite J20, ja. Men vem tusan ska spela i hans ställe? Hult värvade Bertov, han trodde Emil skulle ta ett jättekliv, han fyllde på med Karlsson som inte ens får lira...
frippe-borås skrev:Emil Johansson
Emil Andrea
Bertov
Tre backar som just nu inte håller SHL nivå. Återigen så har Hult satt oss i skiten genom tro och hopp!
Det måste hända något i denna förening snarast. Stefan Nyman lyckades bra med backar i DIF men då kanske det fanns potential!
Jag känner mig lika uppgiven som spelet ser ut!
Men jag kan tänka mig att Agne, Ekelund och Hult sätter sig på måndag morgon med en kaffe och väntar på att det ska vända.
Tre personer jag mer än gärna ser lämna in på måndag och sen tillsätter man folk med hockeykunskap!
Ta in Mårts som klubbchef och Davidsson får visa att han är redo att ta över Hult!
Det måste bara slutlekt för dessa tre herrar i Hv71! Allt blir bara sämre år efter år!
Det måste t om de mest blåögda börja inse nu!
Robert.76 skrev:Rahm, snälla, du är säkert en bra kille, men detta går inte....ta Hult i hand och ta en lång semester.
hv-mannen skrev:Robert.76 skrev:Rahm, snälla, du är säkert en bra kille, men detta går inte....ta Hult i hand och ta en lång semester.
Ja eller 3 nya backar
SEMPER FIDELIS skrev:Anser verkligen inte att målvakterna är problemet.
DET ÄR JU FÖRSVARSSPELET!!!
Helt värdelöst!
Hv slarvar bort segern. 3-3, martinsson håller inte koll att en kommer bakom honom och tar pucken, mål. 4-3 Andrae går helt ur position och bjuder spelaren att gå in.
tom_flaska skrev:Alltså vi spelade hur bra och säkert som helst under försäsongen.
Dags att hitta tillbaka till det. In med alla idrottspsykologer och mentala coacher i hela Småland.

tom_flaska skrev:scopulus skrev:tom_flaska skrev:LOOOL matchstraff för det. HAHAHA
Där kom kompensationen
Knappt en tripping.

tom_flaska skrev:Alltså vi spelade hur bra och säkert som helst under försäsongen.
Dags att hitta tillbaka till det. In med alla idrottspsykologer och mentala coacher i hela Småland.
Legogubbe skrev:Men Davidsson då? Har han inget inflytande i klubben mera? Han om någon hade väl gjort allt i sin makt för föreningens bästa, till och med lämnat sin plats för att markera att detta inte funkar? Eller är det munkavel på allt å alla? Jkpg är ju ingen storstad, nån borde väl känna Hult och Davidsson. Hur tänker dom? Hur går snacket? Borde ju gnissla i alla hörn i arenan, alla kan väl inte gå runt med ett leende.
Zico skrev:Tyvärr, HV-spelarna är sena in i situationer, är för långsamma med pucken, slår lösa och feladresserade passningar. Man spelar fast sig själva och medspelarna gång efter gång. Kort sagt, i stort sett hela tiden, REAGERAR man i stället för att AGERA. Man har helt enkelt inte flyt i något man företar sig. De enda som utmärkte sig positivt i kväll var Fröberg och Kinnvall. Emil Johansson var ändå halvt ok. Men sen var det egentligen för jäkla uselt över hela linjen. JP lär få svårt att dela ut stjärnor i kväll.
Med det sagt, jag var från början väldigt tveksam till kombon Rahm/Nyman. Tror inte det behövs såå mycket hockeykunnande för att inse att Niklas Rahm har inte fått fart på laget. Dessvärre kommer han inte att få det heller. Det ser egentligen betydligt sämre ut nu än när Johan Lindbom fick gå. Oavsett pandemi eller inte.....Hult måste visa samma handlingskraft nu som när han kickade Lindbom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster