JoakimA skrev:Killer#41 skrev:Aldrig att Växjö kickar Hallam,istället kommer Evertsson göra stora förendningar i spelartruppen!
Ja, Hallam sitter säkert liksom Evertsson.
Växjöfansen är inte lika övertygade om att Sam är den coach dom vill ha. Saxat från deras forum:
* Problemet är bara att Sam inte kommer bänka Emil tyvärr!
* Där har vi kanske vår framtida huvudtränare. Jörgen Jönsson.
* Och så har vi en av våra bästa forwards på bänken...Hallam är mycket begränsad och rädd i sin coachning.
* Hallam är såååå nöjd med sina forwards att han cementerar Ceder på bänken.
* Detta lag är en katastrof, en skandaltrupp helt enkelt. Avgå alla.
* Håller med. AVGÅ ALLA!
* Jag har aldrig i något sammanhang sett ett lag med sämre psyke än detta lag. Hallam har ett stort ansvar i detta. Det började förra året...Är Hallam rätt man. Jag är fan inte säker.
* Jag håller med, signalen Hallam skickar när han bänkar ceder är så fel att jag skiter i det på lördag också om jag får se samma laguppställning som idag.
* Nu måste det snart hända nått med staben? Hur fan kan Sam stå och försvara #24?
* Hallam ser inget problem i boxplay, AVGÅ för fan !!!!
* Vågar inte Sam bänka Pettersson och Bernhardt på lördag så vet i faan om Sam verkligen är rätt man för detta laget.
* Måste hända något innan det är kvalspel som gäller. Kan inte Sam ta ut de bästa spelarna ens så är det ganska uppenbart att någon måste in och förändra.
* Jag tror inte Sam Hallam är vår huvudcoach imorgon eftermiddag.
* Hallams hockey är passé!
* Hallam kan, det vet vi allihop. Hoppas de förlänger med honom efter att hans kontrakt gått ut.
* Just nu känns tyvärr Hallam som Bagdad Bob mer än en sund hockeytränare.
* Vilka signaler skickar Hallam ut då han gång på gång bänkar en spelare som faktiskt inlett säsongen ganska bra ändå.
* Han är pressad nu Sam.
* Hur coach Hallam och coach Hellgren matchar backarna med varandra kan man inte med logik komma fram till.
Och slutligen lite avundjsuka:
* Bergström klar för Hv71. Kommer garanterat göra mycket poäng där.