- Fan, är det Arlbrandt i studion
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Mike skrev:Typiskt att jag endast såg delar av 2a och 3e när vi vinner mot lillebror.
Men jag såg Hallby mosa Torslanda med min dotter
Efter det åkte jag på hushållsysslor och julstök
Underbart med vinst, gött att både Johnsson och Bengtsson fick näta.
Hoppas detta fortsätter nu, revanch mot Mora nästa va?

tommy1985a skrev:Märkligt hur folk kan ha så olika ögonjag tycker vi gör en okej match, vi är ungefär lika bra eller dåliga som växjö, jämn match och vi vinner, med en go känsla, sättet som Bengan stänger matchen på med sitt FÖRSTA mål för säsongen säger nånting om att det har vänt nu, men ingen vet varför förutom dem som ville sparka Lindbom? vad såg ni?
Spelmässigt så tyckte jag att under Lindbom så spelade vi riktigt bra, vi skapade fler riktigt farliga målchanser där man känner att nu blir det mål, men det blev aldrig det av nån anledning, vi hade harmoni i spelet i många av matcherna, och trots att det studsade emot oss, så fortsatte vi spela fina passningar, tog oss genom mittzon med ett bra passningsspel och hade en hel del puck i anfallszon och skott ur bra position.
Men av nån märklig anledning så börjar vi helt plötsligt vinna matcher fast vi spelar sämre hockey? Handlar det inte längre om kreativitet i svensk hockey kan man börja undra? är det bara gå rakt på mål och skjuta så mycket som man bara kan som gäller nu?
Det verkar så, tränare hit eller dit spelar ju såldes ingen roll längre så det kanske var rätt beslut att sparka Lindbom som var för kreativ spelmässigt när det krävdes en enkel lösning. RAKT PÅ MÅL BARA GUBBAR SÅ VINNER VI!
Hockey är en märklig sport ibland.

Robert.76 skrev:Jompii skrev:A-laget vinner, damerna vinner, J20 vinner och U16 vinner (bonus även att HC Dalen vinner). En bra lördag helt enkelt!
Gunnar är stabil som vanligt och vår kapten kliver tillsammans med våran slovakiska speedkula fram och gör en mycket bra match.
Vill även flika in att jag vann 3 av 4 innebandymatcher idag
Hover skrev:Robert.76 skrev:Vill även flika in att jag vann 3 av 4 innebandymatcher idag
Det var för att jag inte var med !!!! Eller hur var det nu
tommy1985a skrev:Märkligt hur folk kan ha så olika ögonjag tycker vi gör en okej match, vi är ungefär lika bra eller dåliga som växjö, jämn match och vi vinner, med en go känsla, sättet som Bengan stänger matchen på med sitt FÖRSTA mål för säsongen säger nånting om att det har vänt nu, men ingen vet varför förutom dem som ville sparka Lindbom? vad såg ni?
Spelmässigt så tyckte jag att under Lindbom så spelade vi riktigt bra, vi skapade fler riktigt farliga målchanser där man känner att nu blir det mål, men det blev aldrig det av nån anledning, vi hade harmoni i spelet i många av matcherna, och trots att det studsade emot oss, så fortsatte vi spela fina passningar, tog oss genom mittzon med ett bra passningsspel och hade en hel del puck i anfallszon och skott ur bra position.
Men av nån märklig anledning så börjar vi helt plötsligt vinna matcher fast vi spelar sämre hockey? Handlar det inte längre om kreativitet i svensk hockey kan man börja undra? är det bara gå rakt på mål och skjuta så mycket som man bara kan som gäller nu?
Det verkar så, tränare hit eller dit spelar ju såldes ingen roll längre så det kanske var rätt beslut att sparka Lindbom som var för kreativ spelmässigt när det krävdes en enkel lösning. RAKT PÅ MÅL BARA GUBBAR SÅ VINNER VI!
Hockey är en märklig sport ibland.
FirstSwitch skrev:6 poäng på två matcher, ingen klättring i tabellen och avståndet upp till 6e plats har bara gått från 9 till 8p under denna tid.
Kommer ta lång tid att nå topp6 om vi nu gör det?? och krävas många tre poängare. Men bra att det går åt rätt håll iallefall. liten lillis effekt
Jompii skrev:Hover skrev:Robert.76 skrev:Vill även flika in att jag vann 3 av 4 innebandymatcher idag
Det var för att jag inte var med !!!! Eller hur var det nu
Hahaha notera även att han skrev "JAG vann..." och inte "laget vann". Stabilt självförtroende på kära Robert
Back in Blue skrev:Anfallet med långt pass från back (såg ej vem) upp på teden i fart i mittcirkeln som tar in den, väntar in Wännström i slottet som tar direktskott rättvänd. Klassiskt HV-anfall, underbart! Kunde varit 3–0 där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster