Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Behöver han verkligen en egen tråd?
lejacques skrev:Behöver han verkligen en egen tråd?
FirstSwitch skrev:Var det inte han som gjorde det där självmålet för frölunda för några matcher sen?
lejacques skrev:
Jag fattar helt ärligt ingenting, mer än att det här är kapitalförstöring big time. Och vad skickar det här för signaler till övriga laget och alla unga och hungriga spelare? Om man nu ville bredda på grund av oro för skador, kunde man väl lika gärna skrivit in honom i truppen och låtit honom fortsätta i Pantern.
lejacques skrev:Ingen tankevurpa. Var oklar. Göra som med Niklas Rubin förra året. Som med Hedberg och Cederholm nu.
lejacques skrev:Man kan vara kritisk mot Ytterell och Zanetti. Med all rätt. Men det är trots allt spelare som levererat tidigare.
Ytterell var en toppback i allsvenskan. Han gjorde ändå elva poäng i ett otroligt dåligt Leksand i SHL.
Zanetti levererade i allsvenskan, gick till Brynäs och gjorde det så bra att de gav honom ett nytt tvåårskontrakt.
I det här fallet är det här en dokumenterat dålig back. Det finns ingenting som pekar på varför han skulle vara bättre än exempelvis Hedberg, Zanetti och Cederholm.
Jag fattar helt ärligt ingenting, mer än att det här är kapitalförstöring big time. Och vad skickar det här för signaler till övriga laget och alla unga och hungriga spelare? Om man nu ville bredda på grund av oro för skador, kunde man väl lika gärna skrivit in honom i truppen och låtit honom fortsätta i Pantern.
Med det sagt. Lika lite som det är PW:s fel att han fått förtroendet att stå majoriteten av alla matcher sedan han kom, lika lite är det Styrmans fel att han tackat ja till det här erbjudandet. Som han säger till JP, det här är en jättechans för honom. Förmodligen hans sista på den här nivån.
Jag tror många kommer vara positivt överraskade av Styrman eftersom förväntningarna är så galet låga.
Jag hoppas han även kommer motbevisa mig. Men jag har så otroligt svårt att se hur han ska göra en redan dålig backuppsättning bättre.
Självklart är han välkommen. Men med handen på hjärtat. Brynässupportrarna minns honom inte och Luleåfansen andas ut för att han inte kom tillbaks. Det här är värvningen som Hult aldrig borde ha gjort.
lejacques skrev:MrMadhawk intervjuar Fredrik Styrman.
Slås av följande.
1). Hult säger att processen med agent, Pantern och Styrman var väldigt bra. Att de haft ögonen på Styrman ett tag.
Styrman säger att han inte hade en aning om vad som skulle ske när han vaknade på morgonen, och allt skedde på en timme ungefär.
Det är den fina processen Hult syftar på då eller?
2). Hult beskriver Styrman som en allroundback.
Styrman säger att i Pantern har hans fokus legat på defensiven. Han äär inte den Flashback spelaren som syns.
Alltså Hult måste jobba på sin kommunikation.
Som magnusb nämner är det inte första gången han säger en sak och levererar något annat.

Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster