Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Jompii skrev:Vilken webbläsare använder ni er utav? Firefox?
Jag använder Chrome och jag har aldrig haft några problem. Det fungerar även felfritt i Internet Explorer.
Jonlord skrev:på gamla hederliga explorer funkar det;)
dekman skrev:ni får gärna förtydliga vilka versioner av webbläsarna ni kör eftersom jag inte själv stött på samma problem.
Henning skrev:dekman skrev:ni får gärna förtydliga vilka versioner av webbläsarna ni kör eftersom jag inte själv stött på samma problem.
Det verkar ju gälla samtliga webläsare. Däremot intressant att jag och Jompii fick det exakt samtidigt, kanske kan vara en ledtråd?
dekman skrev:
Uppenbarligen gäller det ju inte samtliga eftersom jag inte ser det, och jag kör FF 16.0.1...
dekman skrev:Henning skrev:dekman skrev:ni får gärna förtydliga vilka versioner av webbläsarna ni kör eftersom jag inte själv stött på samma problem.
Det verkar ju gälla samtliga webläsare. Däremot intressant att jag och Jompii fick det exakt samtidigt, kanske kan vara en ledtråd?
Uppenbarligen gäller det ju inte samtliga eftersom jag inte ser det, och jag kör FF 16.0.1...

Inzaneclown skrev:Dags att ta tag i detta problemet nu va? Börjar bli ganska störande.
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster