Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
kny skrev:Gött att Sveriges sämst bevarade hemlighet blev offentlig idag!Välkomman tillbaka Martin Thörnberg!

Junior skrev:kny skrev:Gött att Sveriges sämst bevarade hemlighet blev offentlig idag!Välkomman tillbaka Martin Thörnberg!
+1! Verkligen inget toppjobb med hemlighetsmakeriet.
Bluey skrev:Kanonbra värvning!
Bara en fundering. När man tittar på Thörnas EP-sida så har han legat stadigt kring 20 mål (oftast över) sedan säsongen 07/08. Men den senaste säsongen gjorde han "bara" 11 mål, men däremot 20 assists. Jag har ingen som helst koll på KHL, men funderar på om det finns någon förklaring till den här nedgången i hans målskytte. Hade han svårare att hitta målet den här säsongen eller bara en annan roll i Lokomotiv Yaroslav? Var det någon annan i hans kedja som agerade målskytt?
Det här ska inte tolkas som någon kritik mot Thörna eller värvningen. Är otroligt nöjd över att han kommer tillbaka, men är bara lite nyfiken på vad det här trendbrottet kan tänkas bero på.

sammeandersson skrev:Usch vad laddad man är inför comebacken. Ett "välkommen hem-tifo" till Thörna i hemmapremiären?
Herkie82 skrev:sammeandersson skrev:Usch vad laddad man är inför comebacken. Ett "välkommen hem-tifo" till Thörna i hemmapremiären?
Ingen dålig idé alls faktiskt men vi har ju Önerud som kommer hem med plus att Sundh ser ju HV som sitt hem också vad jag vet. Kan nog bli en frän seriepremiär
sir Ward skrev:Herkie82 skrev:sammeandersson skrev:Usch vad laddad man är inför comebacken. Ett "välkommen hem-tifo" till Thörna i hemmapremiären?
Ingen dålig idé alls faktiskt men vi har ju Önerud som kommer hem med plus att Sundh ser ju HV som sitt hem också vad jag vet. Kan nog bli en frän seriepremiär
Bra idé helt klart och borde enligt mig vara en självklarhet - framförallt när just mf Lakers står på andra sidan
Christian Ahlin skrev: HV-ikonen Martin Thörnberg är tillbaka i laget. Det måste betyda mycket?
Jesper Fast's kusin skrev: Ja, och det märks verkligen hur Martin trivs att vara tillbaka i HV och Jönköping. Han sprider en jäkla energi om vi så bara är i gymmet. Vi är uppe på Öxnegården (utanför Huskvarna) och tränar ibland och en dag åkte jag med honom. På hemvägen vevade han ner rutorna och spelade HV-låten hela vägen.
CarlTheMan skrev:Är det tillåtet att tycka att #10 har haft en ganska blek försäsong? Väldigt anonym i de 3-4 matcher jag har sett. Lite oroväckande trots allt.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst