Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Maidensoldier skrev:Det finns ju fan inte något som visar att det skulle vara sant i den "artikeln". Sluta upp med att tro på sån skit.
Lux skrev:Maidensoldier skrev:Det finns ju fan inte något som visar att det skulle vara sant i den "artikeln". Sluta upp med att tro på sån skit.
Hoppsan. Vad är det som inte visar på att det kan vara sant? När Expressen eller Aftonbladet kör "Avslöjar" så brukar det vara sant.
Maidensoldier skrev:Brukar vara sant? hahaha visst. Jag menar vad är det som är nyheten? Att de skriver en rad om att de fått uppgifter om det? Och mer? Någon som sagt nått konkret`Nä. Klart det kan vara sant ändå men ingen som helst konkret fakta nämns. Då kan ju vem som helst skriva "jag har fått uppgifter om att den spelaren ska lämna" och skriva en "artikel" om det, mycket bra journalistik.
Men men här verkar folk gilla journalister och istället hata folk som spelat på hög nivå innan, mycket konstig syn.
MangsMange skrev:Maidensoldier skrev:Brukar vara sant? hahaha visst. Jag menar vad är det som är nyheten? Att de skriver en rad om att de fått uppgifter om det? Och mer? Någon som sagt nått konkret`Nä. Klart det kan vara sant ändå men ingen som helst konkret fakta nämns. Då kan ju vem som helst skriva "jag har fått uppgifter om att den spelaren ska lämna" och skriva en "artikel" om det, mycket bra journalistik.
Men men här verkar folk gilla journalister och istället hata folk som spelat på hög nivå innan, mycket konstig syn.
Vad fan menar du?
Nyheten i detta fall är att Wesslau uppges vara klar för Köln. Vad klagar du över?
Maidensoldier skrev:Brukar vara sant? hahaha visst. Jag menar vad är det som är nyheten? Att de skriver en rad om att de fått uppgifter om det? Och mer? Någon som sagt nått konkret`Nä. Klart det kan vara sant ändå men ingen som helst konkret fakta nämns. Då kan ju vem som helst skriva "jag har fått uppgifter om att den spelaren ska lämna" och skriva en "artikel" om det, mycket bra journalistik.
CarlTheMan skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article20505224.ab
Verkar som vi kan räkna bort Wesslau. Vågar man satsa på en skadebenägen Ersberg som etta? Med Gunnarsson eller Kokman som backup?
Calle2 skrev:Jag är inte förvånad över att Wesslau inte blir kvar och det tror jag inte Hult/Davidsson är heller. men Köln ? KHl ja, Schweiz ok men tyska ligan ?
frippe-borås skrev:Davidsson har varit i Schweiz, vad han gjorde där vet jag ej men tror knappast det va en semester tripp så här års!
rawanduzz skrev:frippe-borås skrev:Davidsson har varit i Schweiz, vad han gjorde där vet jag ej men tror knappast det va en semester tripp så här års!
Jesse Joensuu. Hoppas jag innerligt
hejahv skrev:Är det inte dags att skapa en ny tråd "Silly Season 15/16 - Seriösa Rykten"?
Nu tar vi nya tag inför en ny och spännande säsong!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster