Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
hammare7 skrev:Ser hällre Ryan Lasch än Marian Hossa. Men jag tror inte HV kommer värva någon mer, tror inte ekonomin håller för de. Håller o håller men man har haft några minussäsonger på rad nu och man vill vända det. Om HV skal göra någon värvning måste nån extern sponsor gå in o bidra med pengar.
bogani skrev:hammare7 skrev:Ser hällre Ryan Lasch än Marian Hossa. Men jag tror inte HV kommer värva någon mer, tror inte ekonomin håller för de. Håller o håller men man har haft några minussäsonger på rad nu och man vill vända det. Om HV skal göra någon värvning måste nån extern sponsor gå in o bidra med pengar.
Håller verkligen inte med dig! Tyvärr tror jag dock inte att Chicago släpper Hossa..
![]()
Nick skrev:Jesse Joensuu verkar inte ha spelat dom 2 sista matcherna för Bern? Åtminstone har de inte uppdaterats på eliteprospect. Är han skadad? Nån som vet?
Står ff på 8 matcher o 4 poäng.. och Bern spelade både igår o i fredags.
Nick skrev:Jesse Joensuu verkar inte ha spelat dom 2 sista matcherna för Bern? Åtminstone har de inte uppdaterats på eliteprospect. Är han skadad? Nån som vet?
Står ff på 8 matcher o 4 poäng.. och Bern spelade både igår o i fredags.
Herkie82 skrev:Är delad till den gode Rob. Visst han är inte dålig men jag ser hellre att man öppnar pluskan för Jesse. Anledningen till det är hur han höjer sig i slutspelet. Han var bra i grundserien men i slutspelet var han i en klass för sig i hela ligan mer eller mindre.
Hittat en kille som kan vara intressant för framtiden på backsidan.
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=61228
Hårdast skott i AHL och lite styvt 3 mph lägre än Charas rekord i NHL om jag minns rätt? hyggligt trevligt att ha den pöjken på våran blålinje i PP.
Garlic skrev:Herkie82 skrev:Är delad till den gode Rob. Visst han är inte dålig men jag ser hellre att man öppnar pluskan för Jesse. Anledningen till det är hur han höjer sig i slutspelet. Han var bra i grundserien men i slutspelet var han i en klass för sig i hela ligan mer eller mindre.
Hårdast skott i AHL och lite styvt 3 mph lägre än Charas rekord i NHL om jag minns rätt? hyggligt trevligt att ha den pöjken på våran blålinje i PP.
Man kan ju name-dropa ett 20tal liknande spelare, varför nu man ska göra det...
Las Rayas Azules skrev:Garlic skrev:Herkie82 skrev:Är delad till den gode Rob. Visst han är inte dålig men jag ser hellre att man öppnar pluskan för Jesse. Anledningen till det är hur han höjer sig i slutspelet. Han var bra i grundserien men i slutspelet var han i en klass för sig i hela ligan mer eller mindre.
Vilket tjugotal 22-åriga rightbackar som snittar 0,75p per match i AHL och skjuter som Chara tänker du på?
silver skrev:Jag hoppas och ber över att vi lyckas plocka in en sniper innan fönstret stänger, för just nu har vi ingen renodlad målskytt. Någon som på egen hand kan avgöra matcher. En sån pjäs kommer vi att sakna i slutspelet annars, och det bådar inte gott.
sir Ward skrev:silver skrev:Jag hoppas och ber över att vi lyckas plocka in en sniper innan fönstret stänger, för just nu har vi ingen renodlad målskytt. Någon som på egen hand kan avgöra matcher. En sån pjäs kommer vi att sakna i slutspelet annars, och det bådar inte gott.
Ryktas om Jesse Joensuu från insidan.
Kallesgranne skrev:sir Ward skrev:silver skrev:Jag hoppas och ber över att vi lyckas plocka in en sniper innan fönstret stänger, för just nu har vi ingen renodlad målskytt. Någon som på egen hand kan avgöra matcher. En sån pjäs kommer vi att sakna i slutspelet annars, och det bådar inte gott.
Ryktas om Jesse Joensuu från insidan.
Joenssu spelar samtliga matcher med sitt Bern. Varför oss just nu? Är inte lånet med Oilers säsongen ut?
Såklart jag vill ha tillbaka Jesse, men ser inte hur det ska gå till just nu...
Las Rayas Azules skrev:Garlic skrev:Herkie82 skrev:Är delad till den gode Rob. Visst han är inte dålig men jag ser hellre att man öppnar pluskan för Jesse. Anledningen till det är hur han höjer sig i slutspelet. Han var bra i grundserien men i slutspelet var han i en klass för sig i hela ligan mer eller mindre.
Vilket tjugotal 22-åriga rightbackar som snittar 0,75p per match i AHL och skjuter som Chara tänker du på?
Garlic skrev:Så föredrar mer att höra lite spelare som ryktas hit med lite substans, än spelare som i vilket fall inte kommer att komma...
chinobar skrev:Ja, den som det visste... precis försökt hitta ifnormation om detta på shl.se och swehockey.se, maken till informationslösa sidor har jag aldrig sett. Enbart kommersiellt inriktade sidor numera, de där, skräp.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster