Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Piloten skrev:Frölunda fick Janmark. Vi fick Melin. Suck!
sir Ward skrev:Piloten skrev:Frölunda fick Janmark. Vi fick Melin. Suck!
Håller definitivt INTE med.
Janmark är inget att bygga vidare på, då en garanterat drar till NHL följande säsong.
Björn Melin är istället en genuin blå man med en grym attityd och revanschlusta som borgar för garanterat en succé.
Jag liksom källan har pratat löpande med Melin och jösses vad sugen han är och riktigt glöder. Kul att se.
Lägg därtill ens personlighet som är något alldeles extra. Efter Davidsson så sätter jag Björn Melin på 2:a plats och
Robert.76 får tyvärr bronset![]()
hammare7 tror på 30-35. FEL tycker jag, Melin hamrar in minst 40 pinnar

sir Ward skrev:Piloten skrev:Frölunda fick Janmark. Vi fick Melin. Suck!
Håller definitivt INTE med.
Janmark är inget att bygga vidare på, då en garanterat drar till NHL följande säsong.
Björn Melin är istället en genuin blå man med en grym attityd och revanschlusta som borgar för garanterat en succé.
Jag liksom källan har pratat löpande med Melin och jösses vad sugen han är och riktigt glöder. Kul att se.
Lägg därtill ens personlighet som är något alldeles extra. Efter Davidsson så sätter jag Björn Melin på 2:a plats och
Robert.76 får tyvärr bronset![]()
hammare7 tror på 30-35. FEL tycker jag, Melin hamrar in minst 40 pinnar
dekman skrev:Nu är ju det statistiska urvalet minst sagt begränsat, men än så länge har han 1+2 på två matcher. Tror också alla experter som "inte begriper" värvningen rätt snart kommer att göra det.
Razz skrev:dekman skrev:Nu är ju det statistiska urvalet minst sagt begränsat, men än så länge har han 1+2 på två matcher. Tror också alla experter som "inte begriper" värvningen rätt snart kommer att göra det.
Någon som minns vad jag har sagt om Melin ända sen han värvades?
Robert.76 skrev:Tycker inte riktigt Melin fått chansen att visa vad han går för, jag trodde han skulle spela mycket PP med sin bössa, men Sandberg har tydligen tagit den platsen. Kan det skurit sig lite mellan Johansson och Melin?
Norrlandssupporter skrev:Robert.76 skrev:Tycker inte riktigt Melin fått chansen att visa vad han går för, jag trodde han skulle spela mycket PP med sin bössa, men Sandberg har tydligen tagit den platsen. Kan det skurit sig lite mellan Johansson och Melin?
Melin spelar ofta PP2 medan Sandberg spelar PP1. Tycker varken eller gällande det. Ingen har väl överglänst den andre?
Igår var väl ett ypperligt tillfälle för Melin att visa AJ att han vill ha en ordinarie plats. Gjorde han det? tveksamt.
Razz skrev:Melin missade nästan 3 månader förra säsongen (jan-mars) för att sedan göra comeback i Kvalserien och sedan nytt uppehåll på drygt 4-5 månader, missar större delen av försäsongsmatcherna. Kan han åtminstone få hyfsat med speltid i 5-10 matcher innan han sågas helt?
Razz skrev:Melin missade nästan 3 månader förra säsongen (jan-mars) för att sedan göra comeback i Kvalserien och sedan nytt uppehåll på drygt 4-5 månader, missar större delen av försäsongsmatcherna. Kan han åtminstone få hyfsat med speltid i 5-10 matcher innan han sågas helt?
Norrlandssupporter skrev:Razz skrev:Melin missade nästan 3 månader förra säsongen (jan-mars) för att sedan göra comeback i Kvalserien och sedan nytt uppehåll på drygt 4-5 månader, missar större delen av försäsongsmatcherna. Kan han åtminstone få hyfsat med speltid i 5-10 matcher innan han sågas helt?
Syftar du på min text så citera gärna. Tycker inte alls att jag sågat honom "helt".
Diabolics skrev:Razz skrev:Melin missade nästan 3 månader förra säsongen (jan-mars) för att sedan göra comeback i Kvalserien och sedan nytt uppehåll på drygt 4-5 månader, missar större delen av försäsongsmatcherna. Kan han åtminstone få hyfsat med speltid i 5-10 matcher innan han sågas helt?
vem sågar?

Maidensoldier skrev:Härligt att han bevisar alla kritiker, bra fart och bra skott. Inte direkt gammal än..

tommy1985a skrev:2008/2009 hade Melin +15 bäst i hela HV71 + 39 poäng
Anmärkningsvärt från det året är att Laine spelade också. Kommer dock inte ihåg om dom var i samma lina eller inte?
Laine hade + 13 och 29 poäng gjorda
Året efter spelade också båda där med dock sämre plus / minus.. båda slutade båda på 0
Melin 36 Poäng
Laine 29 Poäng
Kanske dags att återförena dessa herrar? Om det nu var så att de lirade tillsammans. Borde nästan komma ihåg detta skäms-varning på mig.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst