Jag har nu lyssnat på 2:32 av
hv-podden med Chris och jag har redan byggt upp ett sånt jävla förtroende för denna man, myt och framtida legend (tog jag i nu?). Han verkar så jävla rejäl på något skumt sätt. Jag kan förstå, av att bara lyssna på honom, varför han haft ett A på tröjan. Jag hoppas han snart är tillbaka från skadan så han kan fortsätta det han startade denna säsong. Jag tycker Campoli har tagit ett kliv framåt varje säsong å nu har han ju hittat nätet ett par gånger oxå. Jag anser att han nu är en av de viktigare spelarna i truppen och detta efter att jag inte var så hemskt imponerad efter hans första säsong i laget. Tålamod är något HV saknat de sista 5-10 åren och detta är vad som satt HV i skiten enligt mig. Kolla på Chris och se hur man kan utvecklas positivt av att växa med och in i en förening. Alla som skriker på de nya att de suger efter 6:15 min speltid borde #sittneribåten. (Ja jag vet att det gäller mig med och min kritik mot åbyrrn)
Sen att han dessutom är en skitsnackare på isen gör bara att han växer i mina ögon. Go Chris!