Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Ingeville skrev:Hej hur uppfattar ni Erik, ni som är på matcherna? Upplever att hans roll är att göra det jobbigt för motståndarna på mittfältet med massor av skridskoåkning och forchecking. Att han sen kommer fram i skottposition som senast betyder att han alltid är spelbar som jag ser det. Finns det statistik hur mycket han snittar per match?
Nick skrev:Ingeville skrev:Hej hur uppfattar ni Erik, ni som är på matcherna? Upplever att hans roll är att göra det jobbigt för motståndarna på mittfältet med massor av skridskoåkning och forchecking. Att han sen kommer fram i skottposition som senast betyder att han alltid är spelbar som jag ser det. Finns det statistik hur mycket han snittar per match?
Erik Andersson gör ett fantastiskt jobb i de tysta. Lite av en personlig favorit hos mig. Jobbar stenhårt varje byte och känns lite som han kan bli hvs nya Falk.. Tycker han jobbar smart på isen och har verkligen spelat till sig en ordinarie tröja denna säsong. Tror han ligger mellan 10-12 min per match ung. Skulle nog kunna lägga på ytterligare några min där enligt mig.

joensuu skrev:Nån som vet hur HV resonerar kring Erik?
Jag anser att han förtjänar ett nytt kontrakt, helt klart nyttig, gör sitt jobb varje kväll. En blandning mellan Sundh och grabbarna i tredjekedjan. Tveksam om vi kan få in en bättre eller ens likvärdig spelare till nästa år för samma peng och jag tycker att det är spelare som Erik (och Sundh) som vi bör ha lägre i kedjehierarkin, relativt billiga med HV-hjärta som jobbar stenhårt! Förläng Hult!
FirstSwitch skrev:Gött! Äntligen förlänger man men varför så sent ?
dekman skrev:FirstSwitch skrev:Gött! Äntligen förlänger man men varför så sent ?
Spelar roll...
Det relevanta är väl att man har förlängt va?
FirstSwitch skrev:dekman skrev:FirstSwitch skrev:Gött! Äntligen förlänger man men varför så sent ?
Spelar roll...
Absolut, bara nyfiken på varför Hult väntat så pass länge.
FirstSwitch skrev:dekman skrev:FirstSwitch skrev:Gött! Äntligen förlänger man men varför så sent ?
Spelar roll...
Absolut, bara nyfiken på varför Hult väntat så pass länge.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster