Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Eres skrev:Hv saknar en gedigen kapten som gör grovjobb och leder laget åt rätt håll.
Det är bara spelarna som kan vinna matcherna.
Tyvärr Petrasek men vi skulle behöva en hyfsad Davidsson på isen.
didotto skrev:Väldigt uselt detta.
Sämst idag: Publiken.
Nick skrev:Detta kommer sluta i kvalserien... var så säkra!!!
stang skrev:Men för helvete är det samma fel på Bendelin med ???? Andra var en bra period???? Var han på samma match![]()
Lika dålig som företrädaren
![]()
Men för helvete är det samma fel på Bendelin med ???? Andra var en bra period???? Var han på samma match
dudda skrev:Nick skrev:Detta kommer sluta i kvalserien... var så säkra!!!
Nejdå, två lag är sämre än oss. Däremot blir det aldrig slutspel om vi inte har ett jävla flyt i playoffet sen.
Nick skrev:dudda skrev:Nick skrev:Detta kommer sluta i kvalserien... var så säkra!!!
Nejdå, två lag är sämre än oss. Däremot blir det aldrig slutspel om vi inte har ett jävla flyt i playoffet sen.
Frågan är om de spelmässigt finns två lag som är sämre.. de jag sett b av örebro denna säsong är betydligt bättre än hvs spel!
Nick skrev:didotto skrev:Väldigt uselt detta.
Du måste ju skämta i alla fall..?
Nöjd med spelet?
stang skrev:didotto skrev:Väldigt uselt detta.
Haha vilken planet är du ifrån? Såg du inte matchen!!!???
shitkicker skrev:didotto skrev:Väldigt uselt detta.
Ja, jag vet inte. Publiksiffran var drygt 6200. Drygt 6200 gick alltså på matchen och hostade upp dyra pengar för att se HV spela och så spelar de så fullständigt utan vilja, stolthet, passion, aggressivitet, fart, finess, kyla, glädje, heder och ja, vad du vill.
Jag tycker inte det är snyggt att bua, men samtidigt så är publiken här i Jönköping en av de mest lojala i hela landet, både när det gäller uppslutning och att inte bua även när det går dåligt för HV. Men nånstans går ju gränsen för vad man orkar med. Den enda andra missnöjesyttringen som finns att tillgå är ju att inte gå dit. Och det skulle ju heller inte göra saken bättre.
Ibland måste publiken tända laget. Ibland måste laget tända publiken. Idag skedde inget av detta, men det är trots allt bara laget som i slutändan faktiskt kan göra något åt resultatet.
didotto skrev:Nick skrev:didotto skrev:Väldigt uselt detta.
Du måste ju skämta i alla fall..?
Nöjd med spelet?
Tror inte att jag skrev att jag var nöjd med något där....? Men det är klart, var ju ett så långt inlägg så det är lätt att missuppfatta.
dudda skrev:Nejdå, två lag är sämre än oss. Däremot blir det aldrig slutspel om vi inte har ett jävla flyt i playoffet sen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster