Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
sir Ward skrev:Håller med onepiece för en gång skull.
Mycket bra match Strandberg och berömansvärt att du visar noll respekt.
Precis som man ska göra enligt min hockey bok.
Du håller ju med mig i princip om alltsir Ward skrev:Håller med onepiece för en gång skull.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
chinobar skrev:Killen har ju världens blåtira, vad kommer den ifrån?
FirstSwitch skrev:chinobar skrev:Killen har ju världens blåtira, vad kommer den ifrån?
Torp såklart
Joachim943 skrev:Då Strandberg är med och lirar så har vi fyra fungerande kedjor tycker jag, det är han som gör att fjärdekedjan fungerar. Dem matcher som han inte varit med så har fjärdekedjan varit rent ut sagt usel!
I Strandberg har vi en blivande man för tredjekedjan och som inte kommer dra över till NHL tror och hoppas jag.
Jag tvivlade på Strandberg innan säsongen faktiskt men han har varit riktigt riktigt bra! Otroligt kul att se!
Crille skrev:Strandberg är ingen ny Falk. Han liknar mycket mer Johan Davidsson då han har mycket mer offensiva verktyg än Falk. Strandberg centrar en toppformation i HV inom 2-3 år om utvecklingen fortsätter i samma takt.
Razz skrev:Även om han kanske inte ser sig själv som center så är det där han passar bäst. Enda nackdelen är att han inte kan teka. Kan han bara komma upp i 45-50% i tekningar så kommer hans speltid att öka. Det är jag´säker på. Han har väl inga direkta spetskvaliteter men han är väldigt klok och oerhört smart i sitt spel. Få misstag vilket är väldigt viktigt. Sen har han potentialen att servera en och annan macka. Helt klart ett namn för framtiden.
CarlTheMan skrev:Strandberg till Barcelona! Och han tar med sig Williamsson!
Firar de något? Eller har Strandberg och Stillman inget att säga varandra för tillfället? Var står de? Hoppas hur som helst att Strandberg får ett nytt ettårskontrakt.
dekman skrev:CarlTheMan skrev:Strandberg till Barcelona! Och han tar med sig Williamsson!
Firar de något? Eller har Strandberg och Stillman inget att säga varandra för tillfället? Var står de? Hoppas hur som helst att Strandberg får ett nytt ettårskontrakt.
Eller så passar de bara på och ta semester nu, speciellt när det numer går direktflyg jkpg - barcelona
Henning skrev:Vill passa på att hylla en kille som gör väldigt mycket bra i det dolda. Ifrågasatt av vissa när man förlängde men har slagit dom på fingrarna. En av få spelare som inte gjort bort sig denna säsongen, men får trots det sällan beröm.
En framtida Andreas Falk och dessutom jönköpingskille!
Bra jobbat där ute basse!

Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster