Offtheice skrev:Nej. Inte krog. Alltså ????
Shit va vad jag får äta upp detta. Man jag är inte nöjd ändå. Långt ifrån.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Offtheice skrev:Nej. Inte krog. Alltså ????
Inzaneclown skrev:Vi får tacka Rajala för extrapoängen, för vi är verkligen inte värda den.
Offtheice skrev:Offtheice skrev:Nej. Inte krog. Alltså ????
Shit va vad jag får äta upp detta. Man jag är inte nöjd ändå. Långt ifrån.
Inzaneclown skrev:Campoli och Salmela får underkänt i kväll.
aimstar skrev: Daniel Larsson spelar dessutom ett par nivåer över sin egen kapacitet känns det som.
shitkicker skrev:aimstar skrev: Daniel Larsson spelar dessutom ett par nivåer över sin egen kapacitet känns det som.
Håller inte riktigt med dig där. Har sett Larsson i flera matcher denna säsongen och måste säga att han ser riktigt bra ut. Ligger väl 5:a i räddningsprocent? Beror inte på tur. Skulle snarare säga att Larsson spelade ett par nivåer under sin kapacitet i HV. Han tyckte ju själv att han inte fick spela sitt eget spel i HV, men det verkar han få nu och då kommer resultaten också.
sir Ward skrev:Inzaneclown skrev:Campoli och Salmela får underkänt i kväll.
Campoli kan jag hålla med om men Salmela?
Han var ju stabil matchen igenom.
aimstar skrev:shitkicker skrev:aimstar skrev: Daniel Larsson spelar dessutom ett par nivåer över sin egen kapacitet känns det som.
Håller inte riktigt med dig där. Har sett Larsson i flera matcher denna säsongen och måste säga att han ser riktigt bra ut. Ligger väl 5:a i räddningsprocent? Beror inte på tur. Skulle snarare säga att Larsson spelade ett par nivåer under sin kapacitet i HV. Han tyckte ju själv att han inte fick spela sitt eget spel i HV, men det verkar han få nu och då kommer resultaten också.
Nej men med det menar jag inte att han är dålig annars utan att han gjorde extrema räddningar idag.
Offtheice skrev:du ska få se.Jompii skrev:Offtheice skrev:Matchen är ju så fet körd!!!
Ursäkta jag hörde inte, kan du ta det där en gång till?
CROHB skrev:Skön vinst som känns rättvis men turlig konstig nog. Var helt säker på en klar seger innan matchen när jag såg att AIK dessutom saknade nyckelspelare. Väldigt orolig när man såg spelet i period två, egentligen helt otroligt att ett sånt dream team kan spela så dåligt, hoppas det var en engångsgrej annars så...
Bra gjort av UD att matcha WK linan så hårt i slutskedet då de var klart hetast, plus i kanten där i alla fall. Spelet däremot bygger fortfarande på soloprojekt och det känns inte bra. Känns som om vi saknar ett stabilt och konsekvent grundspel fortfarande.
Jag känner mig faktiskt väldigt tveksam fortfarande om denna tränarkonstellation kan ta oss till ett SM guld i april, känns som om vi bara får ut 60-70 % av kapaciteten och det är för dåligt. Normalt sätt borde vi slå ett sådant här Gnaget med 7-1 eller liknande och det var så det såg ut i period ett men sedan....
Kändes helt klart bättre med spelet mot MoDo men HV brukar vara tröga efter landslagsuppehållen, även om vi inte hade så många borta denna gången. Förväntar mig mycket mera mot Luleå spelmässigt på torsdag.
Izon skrev:"Haha, fuck this is going to be easy guys, fuck 3 easy points, fuck just play at 40% capacity, hehehe,fuck fuck"
Izon skrev:Kan dock tycka att Campoli borde vilat då han varit magsjuk, men både han (Campoli) och ledning ville nog testa.
Kan med tycka denna hets blivit löjlig nu då vi faktiskt tagit 11 av 15 möjliga poäng de 5 senaste
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst