Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
wk2431 skrev:Uppe över strecket nu va? Om än väldigt tillfälligt, med tanke på att IKO kan ändra på det redan ikväll. Malmö får diskbänken av Örebro, strax slut.

trisse skrev:wk2431 skrev:Uppe över strecket nu va? Om än väldigt tillfälligt, med tanke på att IKO kan ändra på det redan ikväll. Malmö får diskbänken av Örebro, strax slut.
HV ligger ändå före brynäs och malmö
Nick skrev:Klev Hammer av sista minuterna? Jag såg aldrig honom.
Nick skrev:Klev Hammer av sista minuterna? Jag såg aldrig honom.
Robert.76 skrev:Nick skrev:Klev Hammer av sista minuterna? Jag såg aldrig honom.
Hv spelade PP sista minuterna, då var inte Hammer inne.
Nick skrev:Robert.76 skrev:Nick skrev:Klev Hammer av sista minuterna? Jag såg aldrig honom.
Hv spelade PP sista minuterna, då var inte Hammer inne.
Jo de vet jag. Men även innan pp spelet syntes han inte till på några byten.
Hoppas på säkerhetsåtgärd bara
HV-supportern skrev:Ska man hålla på Oskarshamn eller Leksand ikväll?
HV-supportern skrev:Ska man hålla på Oskarshamn eller Leksand ikväll?
15:48 skrev:Många bra ikväll men av det jag sett i slutet av tråden har Herman fått för lite cred. Fruktansvärt bra idag. Tror inte han förlorade en närkamp. Stark som en oxe. Bra press och dessutom målskytt. Så oerhört viktigt med spelare som kan hålla kvar pucken i anfallszon och dessutom komma ut vinnande från nästan alla sargdueller. Kung!
Diabolics skrev:Eftertittar, utan ha löst forumet, så om ni nu redan diskuterat detta: jag kan inte bry min mindre![]()
![]()
Big sam...anbrott.
Första BP, lilldansk inne å kör: har det skett tidigare? Visar på ökat förtroende.
forts. följer..
15:48 skrev:Många bra ikväll men av det jag sett i slutet av tråden har Herman fått för lite cred. Fruktansvärt bra idag. Tror inte han förlorade en närkamp. Stark som en oxe. Bra press och dessutom målskytt. Så oerhört viktigt med spelare som kan hålla kvar pucken i anfallszon och dessutom komma ut vinnande från nästan alla sargdueller. Kung!
Diabolics skrev:Eftertittar, utan ha löst forumet, så om ni nu redan diskuterat detta: jag kan inte bry min mindre![]()
![]()
Big sam...anbrott.
Första BP, lilldansk inne å kör: har det skett tidigare? Visar på ökat förtroende.
forts. följer..

![]()
Big sam...anbrott.
forts. följer..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster