Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Blomberg skrev:Sjukt bra intervju av Ortio!!
Windom Earle skrev:Å vi gick om Räddhawks.
Diabolics skrev:Blomberg skrev:Sjukt bra intervju av Ortio!!
världsklass

Windom Earle skrev:Härligt! Men utomordentligt fånigt att inte Lexand kan ha vita ställ och HV71 blå en sån här match...
eisbjern skrev:Timrå tvåa. Är det verkligen Nubben som byggt det laget? Ren och skär tur?
eisbjern skrev:Timrå tvåa. Är det verkligen Nubben som byggt det laget? Ren och skär tur?
Blomberg skrev:Sjukt bra intervju av Ortio!!
shitkicker skrev:Diabolics skrev:Blomberg skrev:Sjukt bra intervju av Ortio!!
världsklass
Verkligen.
Sir Ward skrev:Fan, det luktar 3 välbehövliga pinnar.
Kamy skrev:Blomberg skrev:Sjukt bra intervju av Ortio!!
Någon som har lust att sammanfatta?
FirstSwitch skrev:Kamy skrev:Blomberg skrev:Sjukt bra intervju av Ortio!!
Någon som har lust att sammanfatta?
Han lyfte fram laget mer än sin egna insats, att man gör en bra roadgame och att inte förlora två på raken var väldigt viktigt.
På frågan om Hammer sa han att Hammer betyder mycket och lyfte fram hammers ledaregenskaper och en spelare alla målvakter vill ha framför sig i sitt egna lag.
Han sa även att det insläppta målet med så lite tid kvar inte spelade någon roll så länge det är ett mindre än motståndarna.
Zico skrev:Nu såg jag bara tredje perioden, men jag tycker att det var riktigt konstig coaching emellanåt. När man fick tekning i anfallszon, satte man ofta in Boedker, Vigneault och Moelgaard. Andra lag sätter in sin offensiva spets, inte de offensivt sämsta vilket väl åtminstone Boedker och Vigneault är. Men vi vann och det var ju bra.
Yennefer skrev:Jag såg inte en sekund av kvällens match pga jobbresa men jäklar vad glad jag blir när jag ser resultatet.
Fina fina HV71!
Quila skrev:Yennefer skrev:Jag såg inte en sekund av kvällens match pga jobbresa men jäklar vad glad jag blir när jag ser resultatet.
Fina fina HV71!
Du missade en spännande match. Leksand hade fina lägen, men Ortio stod pall. Hammer en gigant i det defensiva, men märks också tydligt att övriga vågar mer och kliver fram. Tycker Laleggia och Martinsson ser betydligt tryggare ut defensivt.
Bland Fw:s gör Hanson, Lindbäck och Matson gedigna insatser. Lilldansk åker och tar för sig. Det är fortsatt våra ”stjärnor” framåt som inte levererar. Hade även velat se med av firma Vesel/Forsberg som jag tycker trampar vatten nu på sistone.
Bara fortsätta tugga på!
mrnorrland skrev:Detta firas med en mojito och öl i costa rica
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster