Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
1586kvadrat skrev:I HV åker vi förbi pucken vid öppet mål...

Guld skrev:Grga skrev:Robert.76 skrev:Gunnar är klappkass ikväll.
Han är alltid kass efter han gjort en bra match. Slår aldrig fel.
2 av 3 är ju inte hans fel.
Sen är det ju inte han som ska göra det framåt heller.
frippe-borås skrev:Sjukt tydligt att André P behöver bra folk bredvid sig. Är ju helt chanslös när han ska behöva transportera puck och visar inte upp någon hög klass. Han kommer ingenstans och skapar inte ett skit! Här behöver vi ha in en klasscenter.

magnus b skrev:frippe-borås skrev:Sjukt tydligt att André P behöver bra folk bredvid sig. Är ju helt chanslös när han ska behöva transportera puck och visar inte upp någon hög klass. Han kommer ingenstans och skapar inte ett skit! Här behöver vi ha in en klasscenter.
André behöver också försöka lita på sina medspelare. Han gör saker väldigt svårt just nu. Han skulle såklart må bättre av en bra center jämte sig.

Windom Earle skrev:Mål nu så lever matchen...

Sir Ward skrev:Och där åkte sändningen totalt. Bara jag som har störningar från matchen?
Nej, har inte hoppat på tvn.
1586kvadrat skrev:Att det kan vara så stor skillnad på samma lag gör en ju lite orolig inför framtiden...

Sir Ward skrev:Sir Ward skrev:Och där åkte sändningen totalt. Bara jag som har störningar från matchen?
Nej, har inte hoppat på tvn.
Efter lite trix så funkar det nu, men ser matchen först nu.
0-3 läser jag och är det så jävla illa som siffrorna berättar. Leder ju skotten med 14-12

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster