Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Varför får Billins och Glad plats när Hammer är med? Varför gå på 8 backar? Kan förstå att man kanske vill matcha in Hammer lite försiktigt, men gå på 7 då! Och Varför särar man på bästa kedjan från förra matchen?
Robert.76 skrev:Varför får Billins och Glad plats när Hammer är med? Varför gå på 8 backar? Kan förstå att man kanske vill matcha in Hammer lite försiktigt, men gå på 7 då! Och Varför särar man på bästa kedjan från förra matchen?
matsqq skrev:Vilka spelare i HV är egentligen sämst på skridskorna, snabbhet och vända snabbt etc ? Har ni någon bild av det ?
PS Jag har mina funderingar men tänkte höra vad ni tycker ...
Zico skrev:matsqq skrev:Vilka spelare i HV är egentligen sämst på skridskorna, snabbhet och vända snabbt etc ? Har ni någon bild av det ?
Klar etta: Boedker. Tvåa: Vigneault
Dovahkiin skrev:Zico skrev:matsqq skrev:Vilka spelare i HV är egentligen sämst på skridskorna, snabbhet och vända snabbt etc ? Har ni någon bild av det ?
Klar etta: Boedker. Tvåa: Vigneault
Bödker 1a? Typ skit bra på rören ju. Torp och Billins är tröga, Sam är trög, Glad, Foppa , Nättinen. I mina ögon.
Ja, Foppa inte så snabb men det kompenserar han upp MER än väl med annat
Dovahkiin skrev:Ja, Foppa inte så snabb men det kompenserar han upp MER än väl med annat
Oki men frågan var ju vilka spelare som var tröga mm på rören och han är väldigt trög på rören, sen att han är bra på annat är ju en annan femma.
lejacques skrev:Underbart att se Hjalmar. Men rätt borta på 0-1, va? Hans mål?
tibia skrev:Nu har saik gjort mål, då kan vi göra 3 mål!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster