Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Brorsan skrev:Petersson avgör!
Grga skrev:Bra försvarsspel framför mål i båda perioderna. Gunnar har gjort det han skall. Inga stora räddningar och inte testad ännu. Får se om han kan hålla ihop det i tredje, kommer behöva några viktiga räddningar. För övrigt passar det honom bättre att vara underdog än uttalad förstamålis.
Grga skrev:Grga skrev:Bra försvarsspel framför mål i båda perioderna. Gunnar har gjort det han skall. Inga stora räddningar och inte testad ännu. Får se om han kan hålla ihop det i tredje, kommer behöva några viktiga räddningar. För övrigt passar det honom bättre att vara underdog än uttalad förstamålis.
Så blev han lite testad....
mordy skrev:Skiter i matchen, HV har ju förlorat så orkar inte ens bry mig. MEN, vem fan är kommentatorn? Fan sämre än HA nivå.
Robert.76 skrev:mordy skrev:Skiter i matchen, HV har ju förlorat så orkar inte ens bry mig. MEN, vem fan är kommentatorn? Fan sämre än HA nivå.
Han är ju behållningen i matchen.
mordy skrev:Skiter i matchen, HV har ju förlorat så orkar inte ens bry mig. MEN, vem fan är kommentatorn? Fan sämre än HA nivå.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster