Windom Earle skrev:mordy skrev:Rätt kul, jag tror seriöst att förra årets lag hade sett bättre ut än detta ihopskrapet haha
Jag tror säkert att Huhtala hade gjort avtryck...
Garanterat.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Windom Earle skrev:mordy skrev:Rätt kul, jag tror seriöst att förra årets lag hade sett bättre ut än detta ihopskrapet haha
Jag tror säkert att Huhtala hade gjort avtryck...
Weirdo skrev:Jokkalainen skrev:Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!
Bara 17-5 till Rögle..

Weirdo skrev:Jokkalainen skrev:Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!
Bara 17-5 till Rögle..
Windom Earle skrev:wk2431 skrev:Sparka Norberg och Samuelsson. Ta in några som vill ta föreningen och det egna varumärket framåt. Får vara nog med folk som är i slutet av karriären och inte kunde bry sig mindre.
Måste ändå säga att Samuelsson såg till att vi spelar i SHL denna säsong efter att en egen produkt i början av sin karriär satte oss i HA, och då menar jag inte Lillis Lundh.
Guld skrev:Jokkalainen skrev:Nästakommande träningar måste fokus vara TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING TEKNING!!
Nästnästa får bli: tackling, energi, tackling, energi, tackling…
jordfelsbrytare skrev:Detta är den sämsta match jag sett sedan Sundsvall brann.
2 lag helt utan självförtroende.
HV71 försöker ju inte ens i pp..
Jag vet inte om någonting kan rädda HV71?
Skulle vara 4 superduper värvningar likt 13/14.
wk2431 skrev:Windom Earle skrev:wk2431 skrev:Sparka Norberg och Samuelsson. Ta in några som vill ta föreningen och det egna varumärket framåt. Får vara nog med folk som är i slutet av karriären och inte kunde bry sig mindre.
Måste ändå säga att Samuelsson såg till att vi spelar i SHL denna säsong efter att en egen produkt i början av sin karriär satte oss i HA, och då menar jag inte Lillis Lundh.
Absolut. Men viss skillnad på HA och SHL. Även förra säsongen tycker jag man till stor del saknade en tydlig spelidé. Mna kunde vinna de flesta matcher ändå, och förlita sig mycket på spetskompetens hos ett antal bra spelare. De vinsterna finns inte att hämta i SHL, och de spelarna är inte så spetsiga mot bättre motstånd, heller.
Rahm var för dålig för att coacha HV. Samtidigt har han ett guld som ass. coach och verkar duga bra som ass. coach i Växjö.
Lillis var i slutet av karriären, och Lillis 21 är ganska lik den Samuelsson vi ser 22.
Ser gärna att näste tränare är varken i slutet av karriären, eller en gammal HV-spelare.

CROHB skrev:Vilken skillnad mot matchen i lördags gällande allting, stämning, målchanser, intensitet mm.
Ingen hockeypropaganda precis.
Som gjort för att PP eller målvaktstavla avgör.

shitkicker skrev:Trenden för HV i matchen pekar spikrakt ner. Man lyckas med noll.
Detta lag är ett ägg som man tappat i golvet. Det går inte att laga.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster