Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Quila skrev:PapaEmeritus skrev:Och Ortio ihålig. 1-0 Rögle och HV kan inkassera ännu en nollpoängare. Bra jobbat!
Vet inte om min städning ligger efter, men för mig återstår det iaf 41 minuter drygt!?
Quila skrev:PapaEmeritus skrev:Och Ortio ihålig. 1-0 Rögle och HV kan inkassera ännu en nollpoängare. Bra jobbat!
Vet inte om min städning ligger efter, men för mig återstår det iaf 41 minuter drygt!?
Danneman skrev:Quila skrev:PapaEmeritus skrev:Och Ortio ihålig. 1-0 Rögle och HV kan inkassera ännu en nollpoängare. Bra jobbat!
Vi har tillräckligt stor sample size för att veta att vi aldrig vänder detta
Dovahkiin skrev:Vi alla ser vart detta är påväg igen... Finns ju verkligen inget bra alls.

lejacques skrev:Man får söka med lykta och ljus för att hitta något bra i det här laget. Alla är mer eller mindre dåliga. De som är mindre dåliga lyfts fram som något bra av vissa när sanningen är den att dessa spelare nog egentligen också måste lämna laget. Finns inget att bygga vidare på. Är känslan.
PapaEmeritus skrev:Quila skrev:PapaEmeritus skrev:Och Ortio ihålig. 1-0 Rögle och HV kan inkassera ännu en nollpoängare. Bra jobbat!
Fler mål för Rögle menar du? Jo så lär det ju bli.
lejacques skrev:Man får söka med lykta och ljus för att hitta något bra i det här laget. Alla är mer eller mindre dåliga. De som är mindre dåliga lyfts fram som något bra av vissa när sanningen är den att dessa spelare nog egentligen också måste lämna laget. Finns inget att bygga vidare på. Är känslan.
Men jag har redan accepterat nedflyttning som en reell och trolig avslutning på den här säsongen. Jag hoppas att det vänder, men ingenting tyder på det. Skickligheten saknas ju uppenbarligen. Det går ju inte att förklara på något annat sätt.
Dovahkiin skrev:Men jag har redan accepterat nedflyttning som en reell och trolig avslutning på den här säsongen. Jag hoppas att det vänder, men ingenting tyder på det. Skickligheten saknas ju uppenbarligen. Det går ju inte att förklara på något annat sätt.
Håller med dig till fullo. Sen spelar Hv71 med 4st allsvenska centrar i stort sätt. Kolla man de flesta andra lag så är det sjukt klassskillnad på den positionen. Dessa centrar gör verkligen inte sin omgiving bättre.
Hv71 kommer ha 3 raka hemmamatcher går det åt skogen alla dom typ är denna sässe KÖRD!
eisbjern skrev:Dovahkiin skrev:Vi alla ser vart detta är påväg igen... Finns ju verkligen inget bra alls.
Ser uppgivet ut. Katastrofen är nära...
Wildzide skrev:Jag tycker man släpper in Röglespelarna lite för lätt in i anfallszon, man backar liksom och ger dom yta. stanna upp och klubbchecka lite vid egen blå istället. Annars gör HV det hyfsat offensivt, tippar 2-2 och förlängning.
wk2431 skrev:Tommy Samuelsson verkar vara så väldigt positiv till allt hela tiden. Hur mycket borde det finnas att vara positiv till en säsong som denna?
mrnorrland skrev:Matchen mot örebro var den matchen tränaren tappade laget de var första gången man såg hängande huvuden och uppgivenhet. Säsongen är över skulle faktiskt vi kan sluta säsongen med 1 straffseger och resten förluster detta laget är bland de sämsta ett lag som någonsit har sats ihop. Det är en bedrift av Nubben att lyckas med att ha en av SHL högsta budgetar och ändå sätta sämsta laget som nånsin har sätts.
hockeysverige hånskrattar åt hv

Davestar skrev:Ser ingen större skillnad mellan detta lag och det lag som åkte ur. Det enda som kan rädda denna säsong, är att i god tid bygga om laget så att man får en lång tid att spela ihop sig och förbereda sig för playout. Dock har jag svårt att se något SHL lag förlora fyra matcher mot HV…
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst