VS Leksands IF
TID 19:00
SÄNDS PÅ: cmore
Citat från Tommy "André Petersson och Daniel Bertov är också redo för spel igen. Tyvärr är både Lucas Elvenes och Måns Lindbäck fortsatt skadade och Jonathan Davidsson sjuk så kanske lyfter vi upp en junior."
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:Sa han Bertov?![]()
Inte bara vi som har problem med namnet Glad.
Wildzide skrev:Jag hoppas att Boedker Miele och Nättinen visar framfötterna idag, de har varit ganska osynliga än så länge.
Wildzide skrev:Har de skapat 1 målchans ännu, jag tror inte det. Men jag tror de varvar igång ikväll.
Wildzide skrev:Har de skapat 1 målchans ännu, jag tror inte det. Men jag tror de varvar igång ikväll.

Diabolics skrev:"kul att man sprider ut matcherna såhär på olika platser" säger cmore-snubben![]()
Oxå: "shit pommes frites, vi har ingen bild, det finns ingen civilization i Sala."
Vem fan kom på denna idiotiska grej?
shitkicker skrev:HV leder f ö med 1-0 men det visar varken grafiken eller att kommentatorn har sagt det.
Wildzide skrev:Jag hoppas att Boedker Miele och Nättinen visar framfötterna idag, de har varit ganska osynliga än så länge.
hv-mannen skrev:Mycket dräll där bak
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster