Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Quila skrev:Nick skrev:Crille skrev:Är det bara jag som är lite fundersam över varför inte Matt Donovan varit mer på tal för vår backbesättning? Jag tycker han var mycket dominant senast det begav sig…
Jo de är konstigt. Men vem vet, han kanske finns med i diskussionerna.
Han har man varit i kontakt med. Blev ett nej där då Matt ville stanna på hemmaplan.
frippe-borås skrev:Har någon koll på vart det lutar för Almqvist och Pilut?
Två backar som jag anser borde spela i HV71 om de vänder hem till Sverige. Att välja spelare som kommer från Timrå och DIF före(om de nu vill hem) anser jag är kass.
DocSeverinsen skrev:I en intervju som gjordes nyligen räknar Nubben inte med Pilut (kvar utomlands?). Almkvist tror jag fortfarande kan vara aktuell.
justus3 skrev:DocSeverinsen skrev:I en intervju som gjordes nyligen räknar Nubben inte med Pilut (kvar utomlands?). Almkvist tror jag fortfarande kan vara aktuell.
Först och främst sitter ju Pilut "i klistret", dvs han har ett gällande kontrakt med en rysk klubb.
Så länge detta inte är löst finns han ju inte på "marknaden".
frippe-borås skrev:Där försvann en drömback i Donovan som är klar för tyska ligan.
wk2431 skrev:frippe-borås skrev:Där försvann en drömback i Donovan som är klar för tyska ligan.
Kinnvall klar för Brynäs också. Oklart om någon trott på varken Kinnvall eller Donovan i HV71 22/23, men det hade inte suttit fel.
Weirdo skrev:wk2431 skrev:frippe-borås skrev:Där försvann en drömback i Donovan som är klar för tyska ligan.
Kinnvall klar för Brynäs också. Oklart om någon trott på varken Kinnvall eller Donovan i HV71 22/23, men det hade inte suttit fel.
Räcker gott o väl med att vi värvat tillbaka en back. Värva tillbaka förlorarmentaliteten? pass.
wk2431 skrev:Weirdo skrev:wk2431 skrev:Kinnvall klar för Brynäs också. Oklart om någon trott på varken Kinnvall eller Donovan i HV71 22/23, men det hade inte suttit fel.
Räcker gott o väl med att vi värvat tillbaka en back. Värva tillbaka förlorarmentaliteten? pass.
Martinsson och Kinnvall var de bra backarna vi hade den säsongen imo. Andrae var bra men något för grön för SHL, sett till helheten. Donovan gjorde det ok, men inte i nivå med vad man kunde krävt i den situationen.
Chippe skrev:Vet inte om jag är i rätt tråd eller så som ny i forument men men
En Porsche Panamera utanför Garden idag vid 11-snåret som står registrerad på en viss Niklas Andersson från Ytterby...![]()
Nånting nånting Jagr på biltema
PapaEmeritus skrev:Chippe skrev:Vet inte om jag är i rätt tråd eller så som ny i forument men men
En Porsche Panamera utanför Garden idag vid 11-snåret som står registrerad på en viss Niklas Andersson från Ytterby...![]()
Nu är det silly på riktigt!
Chippe skrev:Vet inte om jag är i rätt tråd eller så som ny i forument men men
Chippe skrev:PapaEmeritus skrev:Chippe skrev:Vet inte om jag är i rätt tråd eller så som ny i forument men men
Nu är det silly på riktigt!
Bumbibjörnarna 2.0 på ingång med Petersson istället för Svampen![]()
Tanke skrev:Loui Eriksson har ryktats till Frölunda en hel del, men med deras bekräftade värvning av Greco så ser det ut som att Eriksson inte får plats där. Kan det vara något att hugga på? En meriterad center som kan spela vinge...
Junior skrev:Tanke skrev:Loui Eriksson har ryktats till Frölunda en hel del, men med deras bekräftade värvning av Greco så ser det ut som att Eriksson inte får plats där. Kan det vara något att hugga på? En meriterad center som kan spela vinge...
Det hade varit något men det är nog så att man bara gör plats för honom i Frölunda om han vill hem. Jag skulle bli något oerhört förvånad om han valde att spela någon annan stans.
Tanke skrev:Loui Eriksson har ryktats till Frölunda en hel del, men med deras bekräftade värvning av Greco så ser det ut som att Eriksson inte får plats där. Kan det vara något att hugga på? En meriterad center som kan spela vinge...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster