Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
hv-mannen skrev:Apropå Harald…Experten kan icing regeln![]()
hv-mannen skrev:Apropå Harald…Experten kan icing regeln![]()
HV-supportern skrev:Kommer det vara samma domare hela finalserien? Hoppas verkligen inte det.

HV-supportern skrev:Vill ännu inte avskriva Löven. De kom tillbaks flera gånger mot Modo. Men jag känner mig betydligt lugnare efter den här segern.
lillskogen skrev:Denna matchen skulle vi vinna
Check
Men som vi gör det. Det är nu det kan bli farligt. Underskattat situation.
Samt hoppas att att Emil klarade sig OK från check to the head
Kan bara konstatera ju längre matcHen led desto mer fysiskt spel från löven.
Ser ut som detta ligger i vårt fat.
Kom ihåg vart ni såg jinx.
Ha en skön kväll vänner
*edit*

HV-supportern skrev:Bra tryck ikväll. Men en sak jag inte gillar är att vi börjar bli lika enögda som Modo fansen. Som att skrika "filmare" när en Löven spelare fick en klubba i ansiktet av Torp. Eller "ut med packet" när Löven-supportrar visas på jumbotronen.
HV-supportern skrev:Eller "ut med packet" när Löven-supportrar visas på jumbotronen.
Highlander skrev:HV-supportern skrev:Vill ännu inte avskriva Löven. De kom tillbaks flera gånger mot Modo.
Exakt! Det är bara 1-0.
frippe-borås skrev:Vilket spel vi fick se idag!
Hur ska Löven kunna vinna 4 matcher mot oss?
Kelleher och Shinkaruk glänste idag!
Torp och Bertov spelar rejält!
Gunnar är den målvakt vi vill se!
shitkicker skrev:Herregud…..
mrnorrland skrev:missade matchen o jävligt tråkigt de inte finns några repriser
shitkicker skrev:Jag kände för första gången den här säsongen nervositet 60s innan matchstart, eftersom matchtempo mot 9 dagars vila alltid är vanskligt. Sen kom jag ihåg att detta inte är en jämn liga som SHL, utan en ojämn skitliga. 2 min efter nedsläpp insåg jag att HV skulle krossa IFB i den här matchen, som var matchseriens ”svåraste”. Allt annat än att HV sveper IFB kommer att förvåna mig.
Ofattbart att folk fortfarande kan tvivla.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster