Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Sir Ward skrev:Matchtråd sökes. Macce, en order är utställd.
Macce skrev:Sir Ward skrev:Matchtråd sökes. Macce, en order är utställd.
ja den kommer på torsdag när vi vet vilket lag vi möter...
Fylke74 skrev:Min känsla är att det nästan gått FÖR bra.
Det jag menar är att i våra serier har det gått precis som vi önskat. Tre stabila segrar och för att undvika att vi vaggas in i nån falsk säkerhet har vi fått rejält motstånd i match 4 (vilket ledde till match 5 mot Västervik).
Samtidigt har våra blivande motståndare drabbat samman i många tuffa matcher, framförallt i semi.
Har själv inte idrottat på elitnivå men ett sådant tufft schema måste ju ta ut sin rätt förr eller senare.
Orosmomentet är att vi inte brukar vara så bra efter ett upphåll samt att våra motståndare "är igång". Dock svårt se att de ska orka kriga på i ytterligare 4-7 matcher om vi kör gasen i botten direkt. Den match som oroar mig mest är den på lördag, fixar vi den tror jag det går vägen.
Vad gäller motståndare föredrar jag Löven. Tycker Williamsson sett mycket vassare ut än Endre.
Blir det MoDo hoppas jag att Ingman snittar 25 minuter per match.
Fylke74 skrev:Orosmomentet är att vi inte brukar vara så bra efter ett upphåll samt att våra motståndare "är igång". Dock svårt se att de ska orka kriga på i ytterligare 4-7 matcher om vi kör gasen i botten direkt. Den match som oroar mig mest är den på lördag, fixar vi den tror jag det går vägen.
mrnorrland skrev:vi måste gå upp annars blir de jobbigt DIF verkar få sjukt lag. Centersidan sjuk med kruger renfeldt och kanske nordman och sen brodin och söderlund de kommer bli större favoriter än vad hv är denna säsong med de lag de verkar få...... Vi måste gå upp så är det annars blir vi fast länge
Haard skrev:Väldigt spännande att följa MoDo-Löven ikväll. Känslan är att Modo har mer att förlora och avsaknaden av Vigneault (han missar väl matchen ikväll också?) är större än Lövens avsaknade av avstängde Lindgren. Han styr trots allt MoDos PP och i mitt tycke har man ingen som på långa vägar kan fylla hans skor offensivt.
Tror på förlängning och att Björklöven till slut vinner. Liss avgör.
Sen vinner vi med 4-1 i matcher mot Löven, då jag planerat gå på den femte matchen nästa söndag
Haard skrev:Självklart säger HV-spelarna att det inte spelar någon roll vilka de möter i finalen, vi tror ändå att vi till slut vinner.
Men vilket lag ser ni helst ställas mot HV i finalen och varför?
Nick skrev:Haard skrev:Självklart säger HV-spelarna att det inte spelar någon roll vilka de möter i finalen, vi tror ändå att vi till slut vinner.
Men vilket lag ser ni helst ställas mot HV i finalen och varför?
Ser helst Björklöven, har väl ingen riktig anledning mer än att jag haft en äcklig magkänsla angående Modo hela säsongen.
Får säkert äta upp de om Björklöven går vidare.
Sir Ward skrev:2-0 Björklöven och 5-18 skott efter första perioden.
aimstar skrev:Just i detta nu känns det ju ganska obefogat att oroa sig över Tex WilliamssonDock är det inte hans mål, men 3 mål på 7 skott skrämmer ju inte.
Kamy skrev:1-5 o där var det klart.
Junior skrev:Ville mest ha löven innan, nu har jag ångrat mig. snälla vänd modo
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster