Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
shitkicker skrev:Men det är klart. Det funkar ju inte att spela med en man mindre. Man måste hålla sig från utvisningsbåset.
Highlander skrev:Hög klubba. Korrekt.
Men då måste väl även Vvik åka för det som hände efter? Eller är det okej att hela tiden åka och veva efteråt?
Goddamn skrev:Highlander skrev:Hög klubba. Korrekt.
Men då måste väl även Vvik åka för det som hände efter? Eller är det okej att hela tiden åka och veva efteråt?
Exakt, vad var det för pucko som sög tag i Matson efter avblåsningen??
Farzan skrev:Sir Ward skrev:Farzan skrev:I och för sig kan det vara bra med en match till hemma. 1 miljon i vinst och inte så lång väntan på semifinalen.
Stämmer bra det. Slutspelet i SHL gav ca 1,5 mille netto och ca 750k netto i allsvenskan.
Kan det vara en illa dold "stallorder"![]()
mrnorrland skrev:blir de 4 raka förluster nu då o hej då shl
med detta spel har vi inget i shl o göra

mordy skrev:Gunnar din j*vla sopa
Robert.76 skrev:Varför är alla så usla? Varför har alla slutat spela?
Windom Earle skrev:mrnorrland skrev:blir de 4 raka förluster nu då o hej då shl
Lite stora växlar där kanske
mrnorrland skrev:västrvik visar sitt sanna jag och hv hänger inte med alls tyvärr....
mrnorrland skrev:Windom Earle skrev:mrnorrland skrev:blir de 4 raka förluster nu då o hej då shl
Lite stora växlar där kanske
med detta lag är inget omöjligt har jag lärt mig
Highlander skrev:mrnorrland skrev:västrvik visar sitt sanna jag och hv hänger inte med alls tyvärr....
Hahaha. Du förnekar dig inte. Det är det enda man kan vara säker på.
hv-mannen skrev:Siar att Hv vinner sista perren med 4-0![]()
HV-supportern skrev:Det är tre matcher kvar i kvartsfinalserien. Vi borde vinna en utav dom.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster