Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Quila skrev:Han är nära, men han kommer presenteras för oss, eller någon annan klubb idag. Fler än HV som jagar honom.
I bästa fall har vi en mv, en back och 1-2 Fw:s klara innan deadline.
Tror fortsatt på Sissons och en Fw från konkurrent.
kålsuparen skrev:Deadline 15 februari. Innebär det 14 februari 23:59:59 eller 15 februari 23:59:59?
Det vill säga, måste de presenteras idag eller har man hela morgondagen på sig?
mrnorrland skrev:Min dröm Sissons och Wernblom. Om vi ska ersätta öneruds fysik och tycker vi saknar lite grövre forward nu när önerud inte håller samt Kokkonen tror jag Wernblom kan komplettera våra spelskickliga spelare. Båda unga som jag ser kan följa med upp i SHL
Haard skrev:mrnorrland skrev:Min dröm Sissons och Wernblom. Om vi ska ersätta öneruds fysik och tycker vi saknar lite grövre forward nu när önerud inte håller samt Kokkonen tror jag Wernblom kan komplettera våra spelskickliga spelare. Båda unga som jag ser kan följa med upp i SHL
Ersätta Önerud? Man skulle väl komma med info idag, måndag, kring hans underkroppsskada? Eller vet du någon jag missat kring honom?
F.ö. hoppas jag också på Sissons, vore klockrent att snuva de andra topplagen på en spelare som redan spelat in sig i ligan såhär inför slutspurten. Enda orosmolnet är väl att Hästen behöver både honom och Marenis för att inte halka ned ytterligare. Men HV har pengar....
Börjemedbenet skrev:Ska tydligen handla om Karlis Cukste.
DocSeverinsen skrev:Apropå Sissons kanske han kan göra en del nytta för oss i Hästen. De har kvar Modo, Björklöven x2 och BIK Karlskoga x2, som gärna får tappa poäng.
Sen hade jag så klart helst sett honom i HV, för jag tror vi ska kunna spela hem seriesegern på egen hand.
SEMPER FIDELIS skrev:Kom igen nu Hult, släpp en bomb...
Andersson711 skrev:Önerud förmodligen borta sässen ut, nu behöver vi 2 forwards.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster