Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrnorrland skrev:där vcar matchen över.......
nä modo är favoriter denna säsong att gå upp i SHL, modo är sjukt jävla bra
Robert.76 skrev:mrnorrland skrev:där vcar matchen över.......
nä modo är favoriter denna säsong att gå upp i SHL, modo är sjukt jävla bra
Nä...men HV är SJUKT usla ikväll.
Lakun skrev:Alltså.... Vi möter tvåan å vi ger bort alla mål... Katastrof.
Diabolics skrev:var är alla som tyckte allt var så himla bra för 6 omgångar sedan? Det fanns ju ingen anledning till oro, vi ledde ju serien? Vad mer kunde man önska?
jadu, kanske ville vi ha ett lag som spelade bra hockey, som motsvarade de pengar man tryckt in? Som motsvarar den förväntning och kraftansamling som hela jävla bygden ansamlat?
Men, det kanske inte är Hults fel, det kanske är "spelarna" denna gången oxå?
lejacques skrev:Asså. Jag tycker Bertov, Ytterell och Torp håller på den här nivån. Men att det finns plats för alla tre i ett lag som på riktigt snackar om att gå upp? Max en ska få en tröja.
mordy skrev:lejacques skrev:Asså. Jag tycker Bertov, Ytterell och Torp håller på den här nivån. Men att det finns plats för alla tre i ett lag som på riktigt snackar om att gå upp? Max en ska få en tröja.
Ytrell håller? Du skojar?
lejacques skrev:Asså. Jag tycker Bertov, Ytterell och Torp håller på den här nivån. Men att det finns plats för alla tre i ett lag som på riktigt snackar om att gå upp? Max en ska få en tröja.
Pg79an skrev:lejacques skrev:Asså. Jag tycker Bertov, Ytterell och Torp håller på den här nivån. Men att det finns plats för alla tre i ett lag som på riktigt snackar om att gå upp? Max en ska få en tröja.
Brukar hålla med dig om det mesta men här tkr jag inte likadant. Ingen av dessa herrar borde få spela i HV, hade det gällt hockeyettan så visst men inte i ett HV som har ambitionen att gå upp.
Att backsidan som jag och många andra sett som svag redan innan säsongstart borde vara uppenbart för alla nu. Alla förutom Hult då…..
lejacques skrev:Pg79an skrev:lejacques skrev:Asså. Jag tycker Bertov, Ytterell och Torp håller på den här nivån. Men att det finns plats för alla tre i ett lag som på riktigt snackar om att gå upp? Max en ska få en tröja.
Brukar hålla med dig om det mesta men här tkr jag inte likadant. Ingen av dessa herrar borde få spela i HV, hade det gällt hockeyettan så visst men inte i ett HV som har ambitionen att gå upp.
Att backsidan som jag och många andra sett som svag redan innan säsongstart borde vara uppenbart för alla nu. Alla förutom Hult då…..
Lite hjärta behöver man. Torp som sjundeback med typ 10 min per match, samt BP skulle inte göra bort sig. Problemet nu är ju att han används som en fältherre. Dessutom börjat lägga sig till med en spelstil som att han också är det. Tillbaka till grunderna så tror jag Torp kan bidra.
Torp är en 6,7:e back oavsett nivå han spelar på. Men det verkar ju varken Hult eller Tommy fatta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster