Henning skrev:Android appen Sportstats har live tabell som funkar bra tycker jag. Finns säkert till iPhone med.
Har Android så den passar finemang, tack!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Henning skrev:Android appen Sportstats har live tabell som funkar bra tycker jag. Finns säkert till iPhone med.
Guld skrev:Cmore kallade just Luleå för "renköttsförsäljarna", haha...
sir Ward skrev:Mats Wennerholm har lyft sig det senaste tycker jag med mycket bra inlägg.
Är hans AB kontrakt på utgående och börja känna att det börjar att brännas?
Har pratat med en vid några tillfällen. Mycket sympatisk och lyssnar på vad man säger.
Jag dömde ut honom i början av ES men erkänner nu att en har lyft sig.
Han sa även senast att en läser här så inget crap nu på forumet
Inzaneclown skrev:(Hur mycket betalade han för att du skulle skriva det där?)
sir Ward skrev:Jag dömde ut honom i början av ES men erkänner nu att en har lyft sig.
dekman skrev:sir Ward skrev:Jag dömde ut honom i början av ES men erkänner nu att en har lyft sig.
Kanske för att han nu kan fokusera på hockeyn istället för att slänga ur sig 453 krönikor om NHL-spelare i ES och HAS...
frederic skrev:Måtte inte Åke Unger kommentera HVs match imorgon. En otäck jävel, den där.
Arto ja herregud de kan väl lika gärna ta in den gamle motorcykelikonen som stammade, Håkan Carlqvist. Blomman är ju inte riktigt hemma med vad som sker.sir Ward skrev:frederic skrev:Måtte inte Åke Unger kommentera HVs match imorgon. En otäck jävel, den där.
Du kan andas ut.
Matchen kommer att kommenteras av Lasse Granqvist och HV vänlige Arto Blomsten.
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
HV71 vann hemma – med uddamålet
Knapp seger för Jönköpingslaget mot Kloten
Kanonstart för Linköping i CHL
Förstakedjan tongivande i hemmasegern mot Pardubice
chinobar skrev:Älska journalister..HV71 vann hemma – med uddamålet
Knapp seger för Jönköpingslaget mot Kloten
Resultat: 3-2Kanonstart för Linköping i CHL
Förstakedjan tongivande i hemmasegern mot Pardubice
Resultat: 2-1
chinobar skrev:Någon med AB Plus Premium? (...) Eller som köpt hockeybibeln som vill dela med sig av artiklarna om HV?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/s ... 1288893.ab
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster