Bortamatch mot Västerås är det som gäller på fredagskvällen
för HV. Ska tre raka förluster bli en fjärde? Hoppas inte det.
Mot tre poäng HV71!
Tommy inför match: https://www.hv71.se/article/qs97akwoy-3 ... a-ur-detta
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

mrnorrland skrev:Skönt man ska på julbord så man slipper se skiten
Diabolics skrev:mrnorrland skrev:Skönt man ska på julbord så man slipper se skiten
jag tror det är fler forumdeltagare som hoppas slippa läsa dina överdrivet negativa inlägg
Fylke74 skrev:Vet inte om jag är pessimist eller realist men frågan är om laget vi ställer upp med i nuläget (utan tre ledande forwards) är bättre än det som presterats på sistone. Jag hoppas verkligen det men jag är dessvärre inte helt säker.
Finns det bättre spelare med bättre statistik? Jag har ingen vidare koll på statistiken därav frågan. Detta belyser ju vara det faktum att laget inte är så brett som alla talar om. Sen att andra ska kliva fram när laget får skador är ju bara en klyscha, sällan det händer.lejacques skrev:Fylke74 skrev:Vet inte om jag är pessimist eller realist men frågan är om laget vi ställer upp med i nuläget (utan tre ledande forwards) är bättre än det som presterats på sistone. Jag hoppas verkligen det men jag är dessvärre inte helt säker.
Vi har all anledning att vara pessimister. Kolla bara den här statistiken:
Jonathan Davidsson
1:48 min istid i PP per match
17:04 istid i PP per plusmål i PP
Jesper Kokkonen
1:02 min
21:44 min
Marcus Davidsson
1:12 min
23:53 min
Herrarna, som tillsammans stått för endast 2 poäng i PP, är alltså de som våra tränarna väljer att lyfta när vi har skador. Statistiken talar dock för att de inte ska använda alls i den spelformen. Säger rätt mycket om vilket svagt lag vi i dagsläget ställer upp med.
Legogubbe skrev:Finns det bättre spelare med bättre statistik? Jag har ingen vidare koll på statistiken därav frågan. Detta belyser ju vara det faktum att laget inte är så brett som alla talar om. Sen att andra ska kliva fram när laget får skador är ju bara en klyscha, sällan det händer.lejacques skrev:Fylke74 skrev:Vet inte om jag är pessimist eller realist men frågan är om laget vi ställer upp med i nuläget (utan tre ledande forwards) är bättre än det som presterats på sistone. Jag hoppas verkligen det men jag är dessvärre inte helt säker.
Vi har all anledning att vara pessimister. Kolla bara den här statistiken:
Jonathan Davidsson
1:48 min istid i PP per match
17:04 istid i PP per plusmål i PP
Jesper Kokkonen
1:02 min
21:44 min
Marcus Davidsson
1:12 min
23:53 min
Herrarna, som tillsammans stått för endast 2 poäng i PP, är alltså de som våra tränarna väljer att lyfta när vi har skador. Statistiken talar dock för att de inte ska använda alls i den spelformen. Säger rätt mycket om vilket svagt lag vi i dagsläget ställer upp med.
Robert.76 skrev:Då ska vi se när Kokkonen ger 100 % ikväll, så tolkar jag intervjun med honom
Robert.76 skrev:Då ska vi se när Kokkonen ger 100 % ikväll, så tolkar jag intervjun med honom
Davestar skrev:Robert.76 skrev:Då ska vi se när Kokkonen ger 100 % ikväll, så tolkar jag intervjun med honom
Känns mycket spännande- förväntar mig storverk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster