Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
hv-mannen skrev:Wow domarn du lever
Davestar skrev:Allsvenskan är en beer league. Domarna och publiken (bortsett vår publik) är på en pinsamt låg nivå. Främst imponerad av två spelare i dag; Netterberg som, som vanligt, visar framfötterna när han spelar i en leading line och Gunnarsson som är säkerheten själv. Har inte riktigt förstått kritiken mot honom. Kokkonen utmärker sig som vanligt negativt, skulle mycket hellre se Salmi ta hans plats
mrbeach skrev:hv-mannen skrev:Wow domarn du lever
Det vete fan detta var ju definitivt ingen utvisning. MEN TACK ÄNDÅ
Crille skrev:Många backar som är bra ikväll. Bertov, Sjöholm, Norbe och Andrae. Saknar lite från vissa anfallare dock. Andralinan saknar tydligt Jonathan!
Tycker för övrigt HV borde värva AIKs Komchenko vid eventuell uppflyttning.
Crille skrev:Davestar skrev:Allsvenskan är en beer league. Domarna och publiken (bortsett vår publik) är på en pinsamt låg nivå. Främst imponerad av två spelare i dag; Netterberg som, som vanligt, visar framfötterna när han spelar i en leading line och Gunnarsson som är säkerheten själv. Har inte riktigt förstått kritiken mot honom. Kokkonen utmärker sig som vanligt negativt, skulle mycket hellre se Salmi ta hans plats
Fattar inte Netterberg-hypen. Han åker mest omkring och ser ointresserad ut i mina ögon.
Robert.76 skrev:PP med Törngren och Kokkonen, vill man ens göra mål då?
lejacques skrev:Crille skrev:Davestar skrev:Allsvenskan är en beer league. Domarna och publiken (bortsett vår publik) är på en pinsamt låg nivå. Främst imponerad av två spelare i dag; Netterberg som, som vanligt, visar framfötterna när han spelar i en leading line och Gunnarsson som är säkerheten själv. Har inte riktigt förstått kritiken mot honom. Kokkonen utmärker sig som vanligt negativt, skulle mycket hellre se Salmi ta hans plats
Fattar inte Netterberg-hypen. Han åker mest omkring och ser ointresserad ut i mina ögon.
Hypen? Sett typ en handfull skribenter som hyllat honom här. I media är det knäpptyst.
Netterberg är grymt underskattad. Ligger bakom 2-0, men blir dessvärre utan poäng.
Vill fortsatt se honom få en ordentlig chans bredvid Matson och Önerud. De två matcher han lirade med dem var kedjan faktiskt farlig offensivt.
Crille skrev:Davestar skrev:Allsvenskan är en beer league. Domarna och publiken (bortsett vår publik) är på en pinsamt låg nivå. Främst imponerad av två spelare i dag; Netterberg som, som vanligt, visar framfötterna när han spelar i en leading line och Gunnarsson som är säkerheten själv. Har inte riktigt förstått kritiken mot honom. Kokkonen utmärker sig som vanligt negativt, skulle mycket hellre se Salmi ta hans plats
Crille skrev:Ingen blir gladare än mig om jag har fel om Netterberg. Men en snygg assist betyder inte att jag ändrar uppfattning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster