Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lejacques skrev:shitkicker skrev:Lite av en total kollaps här i andra. Sjukt. Och allt går med Västervik. 3-0 efter halva spelad. Nästa mål måste bli HVs. Och då måste de som ska leda laget kliva fram.
Först Vesel.
Sen Huhtala.
Nu Forsberg.
Tänk om shitkicker coachat oss förra året. Då hade vi aldrig åkt ur.
PapaEmeritus skrev:Vi kan väl konstatera att, oavsett motstånd, så är vi själva vår egen värsta motståndare.
shitkicker skrev:PapaEmeritus skrev:Vi kan väl konstatera att, oavsett motstånd, så är vi själva vår egen värsta motståndare.
Skulle nog ändå säga att vi är motståndarnas värsta motståndare….
Goddamn skrev:Jag tippade 3-3 men jag byter gladeligen mina 5 poäng mot 3 poäng för HV i tabellen.
lejacques skrev:Måste nog säga att det här är årets skönaste poäng. Förutsättningarna inför match var usla. Och blev om möjligt ännu uslare under match. Individuella misstag, domarmissar, svagt spel.
Den här poängen tar jag alla dagar i veckan.
PapaEmeritus skrev:lejacques skrev:Måste nog säga att det här är årets skönaste poäng. Förutsättningarna inför match var usla. Och blev om möjligt ännu uslare under match. Individuella misstag, domarmissar, svagt spel.
Enig. Riktigt usla förutsättningar och vi hämtar upp 3-0 på bortaplan och hade även chans att avgöra. Jag väljer glädjen.
lejacques skrev:PapaEmeritus skrev:lejacques skrev:Måste nog säga att det här är årets skönaste poäng. Förutsättningarna inför match var usla. Och blev om möjligt ännu uslare under match. Individuella misstag, domarmissar, svagt spel.
Enig. Riktigt usla förutsättningar och vi hämtar upp 3-0 på bortaplan och hade även chans att avgöra. Jag väljer glädjen.
Rättelse. Årets två skönaste poäng. Jag väljer glädjen.
PapaEmeritus skrev:Goddamn skrev:Jag tippade 3-3 men jag byter gladeligen mina 5 poäng mot 3 poäng för HV i tabellen.
Det hade jag med gjort med tanke på att man inte får några priser nu för tin. (Vinnare av tippet x2.)
Pawhlen skrev:Jag förstår mig inte på det här laget, oerhört starkt att vända 0-3 till 4-3 efter OT med alla dessa backar borta.
Jag lyfter på hatten verkligen, snacka om att täppa igen min trut x25
Pawhlen skrev:Jag förstår mig inte på det här laget, oerhört starkt att vända 0-3 till 4-3 efter OT med alla dessa backar borta.
Jag lyfter på hatten verkligen, snacka om att täppa igen min trut x25
Robert.76 skrev:Vesel Foppa och Huttelutte tack för att ni finns
Jompii skrev:Underbart med två poäng idag!
Måste ge lite beröm till Karlström som steppade upp idag, när det krävdes, och spelade stabilt. Likaså Billins som håller Lehtonen-nivå gällande stabilt spel.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster