Och SSK luggar Björklöven på poäng
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
Haha, ja,HV måste ha hjälp av en Trojaspelare att vinna
PapaEmeritus skrev:Robert.76 skrev:PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
Haha, ja,HV måste ha hjälp av en Trojaspelare att vinna
Tre poäng är tre poäng. Glöm aldrig det.
PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
Farzan skrev:PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
+1
Får väl kanske tyst på alla neggos här inne.
HV har aldrig varit bra efter novemberuppehållet. Nu vinner man ganska komfortabelt trots att flera spelare är borta på grund av olika orsaker.
Serieledning med 8 pinnar och det finns mer att hämta.
+1
HV har aldrig varit bra efter novemberuppehållet. Nu vinner man ganska komfortabelt trots att flera spelare är borta på grund av olika orsaker.
hv-mannen skrev:Farzan skrev:PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
+1
Mer att hämta absolut! Men man undrar om du sett samma match som jag…..”komfortabelt”
+1
lejacques skrev:Farzan skrev:PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
+1
Komfortabelt? Ja, det var ett intressant ordval.
Som Diabolics sa inför matchen. Viktigt att kunna ha två tankar i huvudet samtidigt. Jag är nöjd med seger. Jag är nöjd med att vi leder serien med åtta poäng. Men jag tycker också spelet varit rätt skakigt sedan Modomatchen.
Visst. Det är en sak att vissa av oss supportrar inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt. Men jag hoppas verkligen inte HV är nöjda och låter allt rulla på som vanligt. Just den attityden/inställningen har lett oss dit vi är idag. Ett mål från att tappa poäng mot Troja. I allsvenskan.
Vill du påstå att jag inte kan ha två tankar i huvudet samtidigt?
Btw. Viljet jäkla neggo Önerud är som tycker insatsen ikväll var bedrövlig...
HV var aldrig i underläge. Inga särskilt farliga lägen. Ett juniormisstag och ett 5 minuters BP var det som gav 2 mål.
Nej, inte särskilt farligt bakåt. Första matchen efter en tung träningsvecka och många borta. Ändå en säker seger.
lejacques skrev:
Robert.76 skrev:Farzan skrev:PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
+1
Komfortabelt? Lika irriterande med neggos är det nog med de som anser att HV spelar bäst ändå, trots att det ser ut motsatsen...
Pawhlen skrev:På fredag kommer säsongens andra nollpoängare om inte saker och ting förändras, spelet sedan matchen mot MoDo borta har varit under all kritik. Det här flytet vi haft i många matcher där vi dragit längsta strået kommer inte hålla i längden.
Sir Ward skrev:Robert.76 skrev:Vi har alltså stora problem att slå Troja, hemma i Garden...
10-1 senast var det väl i träningsmatchen om jag inte minns fel..
Junior skrev:Jag håller med om att spelet måste bli bättre och att vi bör värva på backsidan. Men jag tycker ändå att det är en aspekt som många glömmer lite och det är att hur vi än ser på våra spelare så är faktiskt de andra lagens spelare sämre. Vi är nog många, mig inkluderat, som inte har hockeyallsvenskan-glasögonen på oss när vi bedömer spelares prestationer. Vi ska ha extremt höga krav i år, föreningen har också satt extrema mål, men i förhållande till den liga vi befinner oss i så är läget inte lika allvarligt som det kan ges sken av. Vi har släppt in minst mål i ligan. Det är inte så illa för en så kass backlinje.
Poängen är inte att vi ska sluta kritisera eller ropa efter förstärkning på backsidan. Men när vi tar i så vi spricker från tårna kan det vara värt att komma ihåg att exakt alla andra lag i den här ligan faktiskt är sämre.
hv-mannen skrev:Diabolics skrev:På plats.
Guuuuuud va dåligt
Om du ser nån med en halsduk det står HV71 på så är det jag
+1
Farzan skrev:Serieledning med 8 pinnar och det finns mer att hämta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster