Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Henke67 skrev:Status? Såg inte alls roligt ut när han lämnade Scaniarinken!
mrnorrland skrev:Borta några veckor, får anta de var goda nyheter vad vi befarade
Går på is till veckan
lejacques skrev:Längesen en spelare gjort avtryck på mig såsom Matson gjort. HV har varit väldigt profilfattigt sedan 8-9 år tillbaka. Men Matson.
Inte bara en bra och hårt arbetande hockeyspelare. Han verkar bidra med så jäkla mycket positiv energi. Och som grädden på moset står han och viker ihop tröjorna i omklädningsrummet, som några slarvpellar till lagkamrater bara slängt på bordet.
Hjälte. Jag fattar verkligen inte hur Rögle kunde släppa honom. Lika dumt som när vi släppte Sundh.
RJ--92 skrev:lejacques skrev:Längesen en spelare gjort avtryck på mig såsom Matson gjort. HV har varit väldigt profilfattigt sedan 8-9 år tillbaka. Men Matson.
Inte bara en bra och hårt arbetande hockeyspelare. Han verkar bidra med så jäkla mycket positiv energi. Och som grädden på moset står han och viker ihop tröjorna i omklädningsrummet, som några slarvpellar till lagkamrater bara slängt på bordet.
Hjälte. Jag fattar verkligen inte hur Rögle kunde släppa honom. Lika dumt som när vi släppte Sundh.
De jag hört va att dom ville ha till föryngring och då blev gamla Matson överflödig, men jag klagar inte![]()
lejacques skrev:Längesen en spelare gjort avtryck på mig såsom Matson gjort. HV har varit väldigt profilfattigt sedan 8-9 år tillbaka. Men Matson.
HV-supportern skrev:Hur Rögle kunde släppa Matson och Kelleher är en gåta, men det är bara att tacka och ta emot.
Sir Ward skrev:HV-supportern skrev:Hur Rögle kunde släppa Matson och Kelleher är en gåta, men det är bara att tacka och ta emot.
Framförallt Matson. Vilken målskytt och Vilken ledare.
Utvecklats till en gigant.

Junior skrev:Misstolka mig inte, jag gillar verkligen Matson och vill ha med honom i SHL. Men ja, att kolla på honom spela i HA och undra hur Rögle kunde släppa honom är ju lite skevt.
lejacques skrev:Låter trökigt att säga en segernatt kanske. Inte många jag vill ha med mig upp till SHL. Men Taylor Matson är given.
lejacques skrev:HV har ju en historik att misslyckas med transatlant-värvningar.
lejacques skrev:Låter trökigt att säga en segernatt kanske. Inte många jag vill ha med mig upp till SHL. Men Taylor Matson är given.
dekman skrev: Här är vi, för ovanlighetens skull, helt överens. Älskade honom på segerintervjun när han, efter en säsong i klubben, säger till Cmore "Jag har ett stort hjärta för den här föreningen". En typ av ledare och kulturbärare som det är ont om nuförtiden.
Junior skrev:Fair enough, jag kan faktiskt inte Rögle tillräckligt bra för att veta om det var rimligt eller inte ur den aspekten. Kanske korkat av dem eller så kanske de kände att de har tillräckligt med ledarskap för att kunna släppa honom. Han är själv kanske inte så sugen på att nöta bänk för den delen heller. Men absolut ska man inte underskatta det, Abbott var "överflödig" sista säsongen i HV men var ändå väldigt viktig med sina ledaregenskaper.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster