Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jompii skrev:Jag känner mig inte supertrygg inför straffar med tanke på Larssons svajiga spel idag. Motbevisa mig gärna.
shitkicker skrev:Kristianstad får vara glada för 1p. Jävla sopor!
Älska HV!!!!
shitkicker skrev:Kristianstad får vara glada för 1p. Jävla sopor!
Älska HV!!!!

Pawhlen skrev:Ett mål ifrån att jag får hålla tyst i fortsättningen![]()
Pawhlen skrev:Då så mina vänner får jag hålla tyst hedanefter.
Det som borde blivit 0p blev 2p
lejacques skrev:Jävla osköna KIK-spelarna. Har viftat mot HV-klacken vid mål. Och så den där jäkla straffen när han formar handen vid örat. Fan vad jag blir glad över att KIK blev rånade på tre poäng.
Jompii skrev:HV71 tar en enkel seger och utökar sin serieledning, lätt.
Herkie82 skrev:Den här matchen var så långt ifrån acceptabelt det kan bli.
Matchens höjdpunkt måste jag säga var att med 1 minut kvar spottade och svor jag rejält och gick och pissade. när jag kommer tillbaka gör HV mål, visst det är ju trevligt men sen ser jag att vi gjorde 4-4.....
Det finns en sak som är acceptabel med denna matchen. Vi är svåra att slå även när vi är värdelösa.
MEN
Det hade inte varit orättvist om vi hade förlorat mot Troja, det hade inte varit orättvist om vi förlorat mot Kristianstad.
Det MÅSTE man börja ta på allvar. Någon gång så vänder detta och det är stolpe ut istället för stolpe in för oss.
lejacques skrev:Herkie82 skrev:Den här matchen var så långt ifrån acceptabelt det kan bli.
Matchens höjdpunkt måste jag säga var att med 1 minut kvar spottade och svor jag rejält och gick och pissade. när jag kommer tillbaka gör HV mål, visst det är ju trevligt men sen ser jag att vi gjorde 4-4.....
Det finns en sak som är acceptabel med denna matchen. Vi är svåra att slå även när vi är värdelösa.
MEN
Det hade inte varit orättvist om vi hade förlorat mot Troja, det hade inte varit orättvist om vi förlorat mot Kristianstad.
Det MÅSTE man börja ta på allvar. Någon gång så vänder detta och det är stolpe ut istället för stolpe in för oss.
+1
Med tanke på att en stor del av årets lag består av spelare som var med om degraderingen är jag grymt orolig för vad som händer om/när poängen uteblir.
Klart är att man inte kan låta detta fortgå. För nu har det faktiskt sett svajigt ut sen Modo-matchen. Det är sex omgångar sen...
Värt att tillägga är att Löven hade en liknande start ifjol, utan att spelet stämde. Sen var det berg-och-dalbana resten av säsongen.
hv-mannen skrev:Vilket jävla rån
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster