Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrbeach skrev:Man kan väl påstå att tingen är med oss ikväll
Lakun skrev:mrbeach skrev:Man kan väl påstå att tingen är med oss ikväll
Ett bra lag har turstudsar med sig.
Diabolics skrev:dags att försvara bp-statsen

Diabolics skrev:vilket jävla uselt avslut i 2-mot-ettan![]()
trisse skrev:Hoppas Gunnar håller nollan så kritiken mot honom kan avta lite, hittills så är det ju helt rätt att låta honom stå och "komma igen" efter senast
PapaEmeritus skrev:Diabolics skrev:vilket jävla uselt avslut i 2-mot-ettan![]()
Tänkte på det med. Han blev nog skraj.
Diabolics skrev:var är forsberg?
shitkicker skrev:Diabolics skrev:var är forsberg?
Han är överallt och gör väldigt mycket i spelet både med och utan puck. Väldigt nyttig, trots att han inte gör mål på alla lägen han får. Men han är som sagt väldigt nyttig och tar stort ansvar för lagspelet. Jag är väldigt imponerad av Forsbergs inledning av säsongen.
shitkicker skrev:Jag tycker att det är kul att se en massa saker som det känns väldigt längesen man såg i HV. T ex att man har folk framför motståndarnas kasse. Väldigt många av målen hittills, bland annat alla mål hittills i matchen har ju tillkommit på grund av det. Sen spelar man med hjärta. Härligt att se.
Sen finns det saker att jobba med, och några spelare har inte kommit upp i nivå, men sett till helheten så ser det mycket bättre ut än jag trodde att det skulle göra. Och det glädjer mig mycket.

eisbjern skrev:shitkicker skrev:Jag tycker att det är kul att se en massa saker som det känns väldigt längesen man såg i HV. T ex att man har folk framför motståndarnas kasse. Väldigt många av målen hittills, bland annat alla mål hittills i matchen har ju tillkommit på grund av det. Sen spelar man med hjärta. Härligt att se.
Sen finns det saker att jobba med, och några spelare har inte kommit upp i nivå, men sett till helheten så ser det mycket bättre ut än jag trodde att det skulle göra. Och det glädjer mig mycket.
Håller helt med. Borta är det oändliga grötandet i hörnen, istället drivs pucken mot kasse, uppspel före dump och en generell vördnad för uppgiften. Sen mycket som kan bli bättre men skönt att se att grunderna ligger där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst