HV71 möter BIK Karlskoga på fredagskvällen i en
tidig seriefinal i HA. Ska fyra raka segrar bli en femte?
Nyförvärvet Tommi Huhtala gör troligtvis debut för
sin nya klubb HV71.
https://www.hv71.se/article/ny3nakugu-3 ... g-med-hv71
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Diabolics skrev:såhär tycker de som, sett till att de arbetar med frågan och således lägger massor av tid på att "lära" sig saker, troligen, relativt sett är sämst av alla i välden på att tippa:
Jag tänker mig ett flertalet av dessa tyckare enbart är "contrarians". "för-sakens-skull"-personer. Jag tror på storvinst, det gör jag alltid. Oavsett liga.
Davestar skrev:Även om jag generellt sett är emot huvudtacklingar och crosscheckings i ryggslutet så ser jag inga fel i det i dag. Det kommer att handla om att stå upp!
DocSeverinsen skrev:Diabolics skrev:såhär tycker de som, sett till att de arbetar med frågan och således lägger massor av tid på att "lära" sig saker, troligen, relativt sett är sämst av alla i välden på att tippa:
Jag tänker mig ett flertalet av dessa tyckare enbart är "contrarians". "för-sakens-skull"-personer. Jag tror på storvinst, det gör jag alltid. Oavsett liga.
Att HV inte skulle vara favoriter hemma i en näst intill fullsatt arena känns helt fel...
Lakun skrev:Yterell utgår pga skada. Listan uppe på 4 nu. Tycker yterell vart bra senaste tiden. Surt. Men men. Kör hårt ikväll hv!
Diabolics skrev:Annars är detta troligen första gången i livet jag ser Karlskoga spela hockey.
Junior skrev:Kokkonen är het i dag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst