Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Lakun skrev:Hoppas hoppas vi får tillbaka spelare tills fredag.
HV-supportern skrev:Lakun skrev:Hoppas hoppas vi får tillbaka spelare tills fredag.
Tommi Huhtala lär vara spelklar.
mrbeach skrev:HV-supportern skrev:Lakun skrev:Hoppas hoppas vi får tillbaka spelare tills fredag.
Tommi Huhtala lär vara spelklar.
Ingen vidare spelare enligt Expressen:
Återigen har Hult hittat en spelare på väg NER
"Med det sagt, så ja, HV71 har startat riktigt bra. Man har hittat rollerna på ett väldigt bra sätt. Men ska sanningen fram så tycker jag inte Huhtala förändrar särskilt mycket. Han är väldigt meriterad, men det finns anledning till att han gått på marknaden länge och han hade en väldigt svag säsong förra säsongen. Det blir en spelare jag kan se i en tredjekedja. Mina rapporter på honom säger att han spelat med bra energi i sitt spel tidigare, men som sagt, så tappade han lite förra säsongen, och det kan ändå oroa mig något."

Diabolics skrev:inte fick de ihop en tabell heller... tredjesortering på allt ta mig fan.
Highlander skrev:Diabolics skrev:inte fick de ihop en tabell heller... tredjesortering på allt ta mig fan.
Tacka vet jag text- tv.
Känns dock lite ovant att titta på sidan 360. Det sitter liksom inte i fingrarnas muskelminne än.
HV-supportern skrev:Karlskoga på fredag och Björklöven borta nästa vecka. Jag vill ha minst 4 poäng på dom två matcherna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster