Ännu ett smålandsderby för HV, nu mot Troja-Ljungby.
Hoppas spelet som HV hade mot Taif fortsätter mot Troja
och att det blir ännu en seger.
https://www.hv71.se/article/gjwtakto3-3 ... ja-ljungby
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

hv-mannen skrev:Viktigt de vinner med god marginal idag, så man vågar sig till jobbet på måndag Ljungbybo som man är
magnus b skrev:Jag kommer ihåg en träningsmatch mot Troja på 90-talet. Då vann HV med 7-1, Stillman gjorde mål på slagskott från bakom eget mål. Men HV är nog mer överlägsna denna match än var de var då. Sjukt att HV och Troja ska spela i samma serie.
Som någon säger ovan så ska man inte dra för stora växlar av hur det ser ut idag. Lika lite som man ska av Karlskoga och Västerviks matcherna.
Men det ser iag helt ok ut både defensivt och offensivt. Special teams är ju dock inte där ännu. Iaf inte PP.
Jompii skrev:hv-mannen skrev:Viktigt de vinner med god marginal idag, så man vågar sig till jobbet på måndag Ljungbybo som man är
Du kan nog utan några större bekymmer entra jobbet på måndag
magnus b skrev:Jag kommer ihåg en träningsmatch mot Troja på 90-talet. Då vann HV med 7-1, Stillman gjorde mål på slagskott från bakom eget mål. Men HV är nog mer överlägsna denna match än var de var då. Sjukt att HV och Troja ska spela i samma serie.
Som någon säger ovan så ska man inte dra för stora växlar av hur det ser ut idag. Lika lite som man ska av Karlskoga och Västerviks matcherna.
Men det ser iag helt ok ut både defensivt och offensivt. Special teams är ju dock inte där ännu. Iaf inte PP.
Henke67 skrev:magnus b skrev:Jag kommer ihåg en träningsmatch mot Troja på 90-talet. Då vann HV med 7-1, Stillman gjorde mål på slagskott från bakom eget mål. Men HV är nog mer överlägsna denna match än var de var då. Sjukt att HV och Troja ska spela i samma serie.
När man ställer upp med Törngren som playmaker så känns det som man inte riktigt tagit PP på allvar så här långt…
Legogubbe skrev:Vart kan man se tv bilder eller highlights?
frippe-borås skrev:Träningsmatch och 9-0. Inte dra för stora växlar men hade jag varit Troja Ljungby fan så hade jag varit sjukt orolig.
Knappt en enda farlig chans på 60min. Otroligt dåliga och totalt chanslösa mot HV71 idag.
Att dessa två lag ska spela i samma serie kan man inte tro efter dagens match.
Men som sagt, träningsmatch!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster