Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Macce skrev:Finns det någon här som har en ide om hur man som stort HV fan
kan må bättre...alltså utan kemiska substanser...![]()
Lobotomi?
Robert.76 skrev:Tur att HVs gullegris JP börjat skriva lite mer kritiskt om HV, och Sanny skäms
Hannes skrev:Jag har spelat i många lag. Lag som gått bra och dåligt. Ingen elitnivå. Men jag har faktiskt aldrig sett sådan apati som pågår just nu. Ilskan tar dig ofta långt, så som Laine sa inför många matcher: ”Jag behöver bli lite arg, då blir jag bättre”. Jag har inte sett en ilska hos spelarna. Ingenting. Vi kan ta in ny tränare, är fine med det. Men ta ditt JÄVLA ansvar på blå, på röd, framför mål, vill någonting. Det fuskas konstant. Man åker och byter när man tappar puck och kontring uppstår. Tar inte en enda kamp. Tränarna kan säga hur mycket de vill, men tar du inte ansvaret själv så kommer ingenting hända. Ingen kan hålla dig i handen på isen. Alla är så fruktansvärt usla just nu.
Lobotomi?
Lobotomi?
Sir Ward skrev:Kommer röras om i Hv71, redan ev ikväll vad jag fick reda på nu.
Guld skrev:Macce skrev:Finns det någon här som har en ide om hur man som stort HV fan
Lobotomi?
Sitter och funderar på samma sak.
Jävligt tungt nu. Man får se fram emot våren och vaccinet.
Det enklaste, helt ärligt, är nog att skaffa ett annat favoritlag i SHL.
Förslagsvis i övre halvan i tabellen. Välj med omsorg!
matsqq skrev:Macce skrev:Finns det någon här som har en ide om hur man som stort HV fan
Lobotomi?
Reta upp Stoa så han ger dig en "dagsedel" så glömmer du alla bekymmer !![]()
Därefter kan du ansöka om jobbet som sportchef för HV !
Regnet skrev:men seriöst Murray borde få sparken direkt . Bara ge han kicken nu i periodpausenm men inte bara han. Några få klarar sig kvar och visar något. Sandberg och Önerud och får va kvar på gamla meriter samt junisarna som inte kan lastas men resten kan i princip dra åt helvete. Vill inte se dom i HVs tröja mer
Dags för Baby-HV
Robert.76 skrev:Sir Ward skrev:Kommer röras om i Hv71, redan ev ikväll vad jag fick reda på nu.
Äggröra?
Highlander skrev:Guld skrev:Macce skrev:Finns det någon här som har en ide om hur man som stort HV fan
Lobotomi?
Sitter och funderar på samma sak.
Jävligt tungt nu. Man får se fram emot våren och vaccinet.
Det enklaste, helt ärligt, är nog att skaffa ett annat favoritlag i SHL.
Förslagsvis i övre halvan i tabellen. Välj med omsorg!
Kommer aldrig hända. Om vi blir cementerade i allsvenskan under några år kommer jag säkert snegla mot något annat lag i SHL att följa lite halvhjärtat på avstånd. Men hjärtat kommer alltid vara kvar i HV.
karl120 skrev:Samtliga spelare är urusla idag, men Bertov är i en helt egen klass...
lejacques skrev:Sir Ward skrev:Kommer röras om i Hv71, redan ev ikväll vad jag fick reda på nu.
Håller tummar och tår. En procents chans till fortsatt SHL-spel är bättre än noll.
Sir Ward skrev:Ge mig en lavett någon. 0-7
funnyvlad skrev:HV spelar dåligt idag.
Sir Ward skrev:Kommer röras om i Hv71, redan ev ikväll vad jag erfar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster