Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Killer#41 skrev:Så sjukt jävla besviken på denna killen,i sina bästa år men känns helt förbrukad,ingen fart,vilja och vek fy faaaan vad Hv förlorar på denna viktiga position 0+4 imponerande för en tilltänkt 1:a-2:e center usch!!!!
lejacques skrev:Ligger inte Holmström på 150 isch i månaden?
Med tanke på att Fröberg värvades som förstacenter förra året, och Holmström var nummer två skulle jag nog säga att han har betalt som en andracenter.
Nutarviguld skrev:Holmström kom till Hv otränad och hade svårt att hänga med i tempot, presterade långt under vad man förväntat.
Låter det som någon annan ni känner igen ?
Stoa är ju Holmström, precis samma situation med båda, förutom att den ena för EVIGT förtroende medans den andra ryker efter 11 matcher.
Varför är Holmström fortfarande kvar för ?
lejacques skrev:Ligger inte Holmström på 150 isch i månaden?
Med tanke på att Fröberg värvades som förstacenter förra året, och Holmström var nummer två skulle jag nog säga att han har betalt som en andracenter.
savemejebus skrev:lejacques skrev:Ligger inte Holmström på 150 isch i månaden?
Enda jag minns när han värvades var att sanny sa att han hade låg lön och kunde vara rena fyndet. 150 räknas kanske som lågt för en Ahl hemvändare. SAIK tackade nej till honom trots låg lön. Uppenbarligen hade dom bättre koll på honom än oss.
Förövrigt rätt sjukt att värva Fröberg som första center och ha topp 4 som mål
Nutarviguld skrev:savemejebus skrev:lejacques skrev:Ligger inte Holmström på 150 isch i månaden?
Enda jag minns när han värvades var att sanny sa att han hade låg lön och kunde vara rena fyndet. 150 räknas kanske som lågt för en Ahl hemvändare. SAIK tackade nej till honom trots låg lön. Uppenbarligen hade dom bättre koll på honom än oss.
Förövrigt rätt sjukt att värva Fröberg som första center och ha topp 4 som mål
Ja Fröberg var Växjös andra eller tredje center ? Han skulle magiskt bli vår första center, samtidigt som man gör en REJÄL chansning på Axel också och tillskillnad från när Stoa kommer till Hv otränad så ser man Axel komma till Hv skit otränad och ger han två hela säsonger på sig att brutal suga, han har inte uträttat ett skit åt oss på två säsonger men har EVIGT förtroende, han har -17 och 10p på 30 matcher, han är varken defensivt eller offensivt duktig, varför får han spela PP, senast igår spelade han PP i den så viktiga DIF matchen, vem ligger han med ?
Legogubbe skrev:Lycka till i finska ligan! Tyvärr borde Axel aldrig fått kontrakt!!

Kamy skrev:-20 och sämst i hela SHL. På "bara" 37 matcher dessutom. Bara i Hv får en sån spelare vara kvar såpass länge som han varit.
Vad har Holmström som Wärn, Ikonen och Thuresson saknade? Rätt kraktär?
shitkicker skrev:Eller så är han inte bättre och har aldrig varit.
Regnet skrev:Jag tror helt enkelt att han inte lägger ner jobbet som krävs. I saik ställdes det ju höga krav men i HV är det bekvämt och trevligt.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster