Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
frippe-borås skrev:Vad säger man. Man tror att 7min ska räcka.
Varför spelar man inte så här desperat från start.
shitkicker skrev:frippe-borås skrev:Vad säger man. Man tror att 7min ska räcka.
Varför spelar man inte så här desperat från start.
Det är för att man på bussen hem ska kunna sitta och hålla om varandra och säga till varandra att man faktiskt gjorde vad man kunde. Och på ett sätt har man rätt. Man gjorde vad man kunde. Sett är bara det att det är så långt från tillräckligt att man inte kommer vinna en match till. Men det räcker för att man ska kunna fortsätta ljuga för sig själva, varandra och alla andra inför nästa match.
shitkicker skrev:Malmö kan ta ett stort steg mot säkrat kontrakt idag och vinner därför i kraft av bättre inställning, högre effektivitet och bättre målvakt. HV kan likaledes i princip säkra sin kvalplats och förlorar därför med samma, fast omvända, motiv.
shitkicker skrev:shitkicker skrev:Malmö kan ta ett stort steg mot säkrat kontrakt idag och vinner därför i kraft av bättre inställning, högre effektivitet och bättre målvakt. HV kan likaledes i princip säkra sin kvalplats och förlorar därför med samma, fast omvända, motiv.
Jag hoppas inför varje match att jag ska ha fel. Men icke.
Jacob96 skrev:shitkicker skrev:shitkicker skrev:Malmö kan ta ett stort steg mot säkrat kontrakt idag och vinner därför i kraft av bättre inställning, högre effektivitet och bättre målvakt. HV kan likaledes i princip säkra sin kvalplats och förlorar därför med samma, fast omvända, motiv.
Jag hoppas inför varje match att jag ska ha fel. Men icke.
Vad duktiga du måste känna dig. Att du i övrigt är en totalt okänd medelsvensson är ju en annan sak .
Att du inte är klubbdirektör istället![]()
Så, vad gör du för att ändra läget ? Mer än att skriva inlägg på ett forum ? Har du försökt gjort ngt mer än så för att ändra HVs färdriktning senaste 5 åren ?
#92LAINE skrev:Dags att casha up snart LUX 500.000:-
Jacob96 skrev:Därutöver kunde du exempelvis kontakta båden sponsorer i HV och försökt förmå dom att sätta ner foten och maila olika media.
Ju fler som får upp ögonen för missskötseln och svågerpolitiken ju svårare för nuvarande ledning att fortsätta förstöra klubben .
Dom har fått operera utan att någon ifrågasatt dom ordentligt alldeles för länge .
lejacques skrev:Som jag alltid sagt. Agne, Sten-Åke, Hult och Shitkicker. Kvartetten bakom HV:s förfall...
Näe. Många ska ha skit, även medlemmarna och supportrarna. Men då som grupp. Shitkicker kan nog sova gott om nätterna, även om HV åker ut.
Quila skrev:lejacques skrev:Som jag alltid sagt. Agne, Sten-Åke, Hult och Shitkicker. Kvartetten bakom HV:s förfall...
Näe. Många ska ha skit, även medlemmarna och supportrarna. Men då som grupp. Shitkicker kan nog sova gott om nätterna, även om HV åker ut.
+1 på den.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster