Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Simon skrev:Crille det var bland det bästa jag hört på youtube
Jompii skrev:Här kommer lite twitter-länkar till diverse intressanta personer.
sir Ward skrev:Jompii, har du ingen länk till Ward
Jompii skrev:Här kommer lite twitter-länkar till diverse intressanta personer.
SeleneElijah skrev:Hej gott folk,
Jag går i 3an på gymnasiet, och valde att driva en HV71-blogg. Där jag kommer lägga upp intervjuer,statistik,resultat. Och mycket annat te.x egna åsikter osv.
Ni får jättegärna ta en titt på den , och kommentera vad ni tycker om den, och om det är något ni skulle kunna följa?![]()
Den är under uppbyggnad, och fler saker kommer komma.
Lite om mig, jag är ett riktigt hockeyfan, följer NHL och Elitserien extra.
Favoritlaget är helt klart HV71, sen jag var 9-10 år, då min pappa tog mig till jönköping för första gången till HV71. Blev kär.
Sen dess åkte vi på nästan varje hemmamatch. Nu bor jag på Gotland och kan inte åka och kolla så mycket. Men följer på alla sätt jag kan.
Simon skrev:SeleneElijah skrev:Hej gott folk,
Jag går i 3an på gymnasiet, och valde att driva en HV71-blogg. Där jag kommer lägga upp intervjuer,statistik,resultat. Och mycket annat te.x egna åsikter osv.
Ni får jättegärna ta en titt på den , och kommentera vad ni tycker om den, och om det är något ni skulle kunna följa?![]()
Den är under uppbyggnad, och fler saker kommer komma.
Lite om mig, jag är ett riktigt hockeyfan, följer NHL och Elitserien extra.
Favoritlaget är helt klart HV71, sen jag var 9-10 år, då min pappa tog mig till jönköping för första gången till HV71. Blev kär.
Sen dess åkte vi på nästan varje hemmamatch. Nu bor jag på Gotland och kan inte åka och kolla så mycket. Men följer på alla sätt jag kan.
Är det något du missat?
Jompii skrev:Eller att han glömde länka till bloggen
Tedenby skrev:Jag har dragit igång som projektarbete på gymnasiet nu, en blogg som är tänkt att vara lik MrMadhawk och Gronvitasumo. De har ju Malmö och Rögle som huvudfokus, medans jag kommer ha HV71 som fokus. Förutom det kommer det skrivas om svensk hockey i allmänhet, precis som på dessa. Har satt ihop en blogg i Wordpress, samt skaffat domän-namn.![]()
Ifall ni vill kolla in den så är adressen http://www.BlueSince1971.se.
Jonlord skrev:Funkar tyvärr den inte för mig (använder explorer)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster