frippe-borås skrev:Vill se Andreas Johansson som HC igen!
Det va AJ eller Hult som skulle bort då!
Hur det gick vet vi och hur det blev ser vi skörden nu!
AJ ska tas till nåder!!!
Nej tack. Min syn är som följer:
AJ är en charlatan och fejk. Han skrävlar och skriker och kan inget om hockey, det har samtliga människor jag lyssnat till inom hockeyn som kommenterat från en position av kunnande, konstaterat.
Förutom att han verka vara en dålig person som tränare (gapig, skrikig, härskande och söndrande) så omgav han sig av rådgivare som drev psuedovetenskapliga föreläsningsevent med det enda syftet att tjäna pengar för egen del.
Inget ämne var för litet eller för stort för AJ för att inte utnyttja till att prata om sig själv, antingen som skryt eller då saker var mindre bra: ge skit åt andra och se sig själv som ett offer.
Vad har han då gjort som är positivt tycker folk som, till min förvåning, fortfarande tror på honom? jadu, det finns enbart en enda grej folk tror de vet: han var hård mot spelare och ledning i HV. Vilket dyngargument. För det första vet vi inte detta. Det är enbart AJs egna ego som beskrivit sig själv så i sin offerroll. För det andra, ett argument som baserar sig på någon typ av pubertal ultra-maskulinitet om "styrka" etc är precis lika värdelöst och ogrundat positivt här, som texvis det om att öka straffen i sverige för att bekämpa brottslighet. Det finns extremt lite vetenskap och erfarenhet från de som kan något, som pekar på att det har någon posotiv effekt överhuvudtaget. Det är ett argument som enbart används av de aktörer som vet minst, kan minst, är minst intelligenta, i ämnet.
BS!