Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:VAD SKALL MAN TA SIG TILL??????????
JAG SKALL NU SPRINGA RAKT ÖSTERUT I SKOGEN OCH SKRIKA TILLS ANTINGEN RYSSEN TAR MIG ELLER JAG BKLIR SKJUTEN I JAKTEN!
lejacques skrev:Precis som jag skrev inför matchen. Forsberg har varit som bäst när han fått spela med Zion och Holmström.
Annars. Fy fan vad arg och förbannad jag är ikväll. Har inte varit det på år och dar. Och det är bra. Visar att man har känslor för det här laget trots allt.
jordfelsbrytare skrev:Vilken fruktansvärt usel defensiv match efter match.
Inte bara att backsidan ska sägas utan av hela laget.
Men denna backsättning är verkligen dålig!
Vi måste ha in en till back förutom Murray.
Sir Ward skrev:Silver, träsko och apagården ligger under.
Viktigt!
Sir Ward skrev:Silver, träsko och apagården ligger under.
Viktigt!
Grga skrev:lejacques skrev:Precis som jag skrev inför matchen. Forsberg har varit som bäst när han fått spela med Zion och Holmström.
Annars. Fy fan vad arg och förbannad jag är ikväll. Har inte varit det på år och dar. Och det är bra. Visar att man har känslor för det här laget trots allt.
Tycker du på allvar han har varit bra i matchen? Den kedjan skall inte spela 1 minut mer. Spelar INGEN roll att de råkade snubbla in ett mål!
Highlander skrev:Diabolics skrev:VAD SKALL MAN TA SIG TILL??????????
JAG SKALL NU SPRINGA RAKT ÖSTERUT I SKOGEN OCH SKRIKA TILLS ANTINGEN RYSSEN TAR MIG ELLER JAG BKLIR SKJUTEN I JAKTEN!
Neeeejj! Vem ska ta över ansvaret för alla AAAAA'n?
lejacques skrev:Eh. Kan ju vara det sämsta någonsin att Färjestad ligger under - mot Oskarshamn! Heja Färjestad, heja Värmland, heja träsko!
Guld skrev:lejacques skrev:Eh. Kan ju vara det sämsta någonsin att Färjestad ligger under - mot Oskarshamn! Heja Färjestad, heja Värmland, heja träsko!
Nä.. Stopp.. där går fan min gräns..
Diabolics skrev:Highlander skrev:Diabolics skrev:VAD SKALL MAN TA SIG TILL??????????
Neeeejj! Vem ska ta över ansvaret för alla AAAAA'n?
du kommer höra mig när jag visslar förbi precis söder om jönnet:
aaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaa
Diabolics skrev:VAD SKALL MAN TA SIG TILL??????????
jordfelsbrytare skrev:Sir Ward skrev:Silver, träsko och apagården ligger under.
Viktigt!
Fast Oskarshamn skulle behöva förlora...
För helvete oavsett resultat är det väl bara att utdela 0 poäng till både FBK och Oskarshamn
.. Jag ser inget fundamentalt problem med detta.
jordfelsbrytare skrev:Vilken fruktansvärt usel defensiv match efter match.
Inte bara att backsidan ska sägas utan av hela laget.
Men denna backsättning är verkligen dålig!
Vi måste ha in en till back förutom Murray.
lejacques skrev:Guld skrev:lejacques skrev:Eh. Kan ju vara det sämsta någonsin att Färjestad ligger under - mot Oskarshamn! Heja Färjestad, heja Värmland, heja träsko!
Nä.. Stopp.. där går fan min gräns..
Finns det ens gränser om det handlar om HV:s SHL-existens? Jag säljer mig rätt dyrt för att HV ska fixa nytt kontrakt. Så forza FBK, kom igen nu! Heja, heja. Kör över Oskarshamn!
lejacques skrev:Annat tugg från HV-spelare i intervjupauser sen Lillis tog över. Man är inte nöjd. Bra!
15:48 skrev:Diabolics skrev:VAD SKALL MAN TA SIG TILL??????????
Tar du fastlandsvägen via Haparanda eller fulspringer du på Gotlandsfärjan? Så man vet var man kan haka på...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster