Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:![]()
lejacques skrev:Om vi bortser från allt som är skit med årets trupp och vår förening.
Idag tycker jag faktiskt HV är värda tre poäng.
Lillis-effekten just nu. 1,5 poäng per match. Vi är med!
lejacques skrev:Om vi bortser från allt som är skit med årets trupp och vår förening.
shitkicker skrev:lejacques skrev:Om vi bortser från allt som är skit med årets trupp och vår förening.
Absolut. HV vinner en måstematch på bortaplan mot Linköping. Det skojar man faktiskt inte bort. Det är starkt. Så är det. Såga när det förtjänas. Hylla när det förtjänas. Idag förtjänar man att hyllas.
Avery skrev:Fantastiskt. Känns som SM-guld.
Nu ska jag gå in på LHCs forum och frossa i olycka, sen försöka bli vän med sambon efter att ha råkat väcka 2-åringen vid slutsignalen.
Vilken lördag!
MrT skrev:Så gott med en seger. Får man se de närmaste matcherna vad denna är värd.
Frågan hur vi spelat om LHC tagit ledningen, hade vi klarat av att skapa några chanser då tro.
Dovahkiin skrev:Tror just Lillis är perfekt just nu, ingen som gapar och skriker mm. Det är de sista Hv behöver nu. Löser Lillis detta ( slippa kval) ska vi vara stolta!
Herkie82 skrev:Dovahkiin skrev:Tror just Lillis är perfekt just nu, ingen som gapar och skriker mm. Det är de sista Hv behöver nu. Löser Lillis detta ( slippa kval) ska vi vara stolta!
Räddar Lillis oss från kval är han värd förtroendet att få fortsätta nästa säsong med. Det är ingen lätt situation han har fått ärva.
lejacques skrev:Herkie82 skrev:Dovahkiin skrev:Tror just Lillis är perfekt just nu, ingen som gapar och skriker mm. Det är de sista Hv behöver nu. Löser Lillis detta ( slippa kval) ska vi vara stolta!
Räddar Lillis oss från kval är han värd förtroendet att få fortsätta nästa säsong med. Det är ingen lätt situation han har fått ärva.
Beror helt på vad målet är med nästa säsong (om vi är kvar i SHL)
Är målet att fixa nytt kontrakt med 20 omgångar kvar. Visst. Men om man har högre ambitioner än så tror jag inte Lillis är rätt väg att gå, utan snarare bara en fortsättning på allt som är problematiskt med dagens HV.
Det behövs nya röster på varje central position i föreningen. Lillis är inte en sådan röst.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster